|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۶۰

در سال های اخیر پهپادهای متنوعی در اندازه ها و قیمت های گوناگون طراحی و عرضه شده اند و نسبت به گذشته، طیف گسترده تری از مردم امکان خرید آن را پیدا کرده اند. اما با این وجود، قیمت تمام شده این وسیله همچنان گران محسوب می شود و فقط برای کسانی مفید خواهد بود که از توان مالی بالایی برخوردار هستند یا برای شغل و فعالیت حرفه ای شان به آن نیاز دارند.

به گزارش امیدنیوز به نقل از وبسایت روزیاتو البته افرادی که به ماجراجوئی علاقه وافری دارند نیز ترجیح می دهند لحظه های خاص سفرها، ورزش ها و هیجانات خود را با استفاده از دِرون از قلب آسمان به ثبت رسانده و با دوستان یا طرفدارانشان به اشتراک بگذارند. یکی از این افراد، اسکی بازی موسوم به «نیکولاس وییگنایر» است که در میان برف هنرنمایی های جالبی انجام می دهد.

اما نکته جالب و قابل اشاره در مورد «وییگنایر» این است که روشی خلاقانه و جالب برای صرفه جوئی مالی و در عین حال، ثبت حرکات نمایشی خود از آسمان پیدا کرده است.

وی به جای خرید پهپاد، برای اینکه بتواند تصویر هوایی از اسکی کردن خود داشته باشد، دوربین گوپرویش را روشن کرده، آن را به آسمان پرتاب می کند تا در خلال فرود آمدن در برف، از حرکات نمایشی او فیلم برداری کند.

البته این حرکتِ تا حدی خنده دار این ورزشکار سختی های خودش را هم دارد؛ به طور مثال از ده ها فیلم و شاتی که وی بر می دارد، فقط ۲ یا ۳ عدد از آن ها قابل استفاده است. در ضمن، فیلم ها با تکنیک اسلوموشن با سرعت بالا ثبت می شوند تا ویدئوها قابل مشاهده باشند. اما همین امر موجب کاهش کیفیت تصویر شده و فیلم هایی که گرفته می شوند، از ضعیف ترین رزولوشن برخوردار خواهند بود.

به این توضیحات از شما دعوت می کنیم کشف جالب این اسکی باز و هنرنمایی های زیبای وی در میان برف ها را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

برای مشاهده کلیک کنید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار