|
|
کدخبر: ۱۸۰۷۷۰

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اتمام ساخت حدود 40 هزار واحد مسکونی مهر در استان گفت: پیشرفت این طرح در شهرهای استان به 96 درصد رسیده است.

ابراهیم مبارک قدم روز پنجشنبه در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر برگزار شد، افزود: این پیشرفت در شهرهای بالای 25 هزار نفر 94 درصد و در شهرهای زیر 25 هزار نفر 100 درصد است.
وی با اشاره به اینکه تعهد مسکن مهر در آذربایجان غربی 45 هزار و 382 واحد بوده است، اضافه کرد: از این میزان قرار بود 34 هزار و 345 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر و 11 هزار و 37 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر ساخته شود.
وی بیان کرد: از این تعداد حدود 40 هزار واحد به اتمام رسیده و پنج هزار واحد دیگر نیز در ماه های آینده ساخته می شود.
وی از اتمام ساخت مسکن مهر در شهرهای اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب، سلماس و بوکان خبر داد و گفت: شهرهای ارومیه، مهاباد و سردشت در این خصوص از میانگین استانی فاصله دارد که امیدواریم به این میزان برسد.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: 11 هزار و 810 میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در استان پرداخت شده که از این میزان 9 هزار و 540 میلیارد ریال مربوط به شهرهای بالای 25 هزار نفر و 2 هزار و 270 میلیارد ریال مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر است.
مبارک قدم افزود: علاوه بر آن بیش از 400 میلیارد ریال از محل یارانه های بخش مسکن برای اجرای زیرساخت های طرح مسکن مهر در اختیار شرکت های خدمات رسان گذاشته شده است.
به گزارش ایرنا، طرح مسکن مهر که از حدود 8 سال گذشته آغاز شده است، در دولت تدبیر و امید سرعت گرفت و بیش از 60 درصد واحدهای تحویلی در این دولت به متقاضیان تحویل داده شده است.
2093/3072

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار