|
|
کدخبر: ۱۸۱۲۰۳

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: بازار طلا، سکه و دلار همچنان کساد است و کمتر شاهد معامله هستیم.

باقر معبودی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت بازار سکه و دلار، اظهار کرد: در حال حاضر بازار بسیار بحرانی بوده، با وجود اینکه اعلام شده که دلار آزاد 6500 تومان است، اما امروز دلار و سکه افزایش قیمت داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سکه را تا قیمت 2 میلیون و 600 هزار تومان و هر گرم طلا 18 عیار نیز با قیمت 217 هزار و 300 تومان معامله می‌شود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد افزود: همچنین سکه تمام بهار آزادی 2 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود، اما با این وجود بازار کساد است قیمت دلار نیز متفاوت بوده تا 7300 تومان در بازار غیر رسمی معامله می‌شود.

معبودی‌نژاد خاطرنشان کرد: با این وجود خرید و فروش انجام می‌شود زیرا بعضی افراد نیاز دارند و خواستار آن هستند که پول خود را به ارز تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: در مجموع در بازار سکه معامله‌ انجام می‌شود اما بازار طلا با افت مواجه شده است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد خاطرنشان کرد: همچنین قیمت‌های حال حاضر بسیار وحشتناک است و فکر نمی‌کنم قیمت ارز کاهش پیدا کند اما شاید یک ثباتی را در بازار به وجود آید.

معبودی‌نژاد تاکید کرد: خروج آمریکا از برجام نیز بر بازار دلار و طلا تاثیرگذار بوده، علاوه بر آن دولت نیز دلاری را عرضه نکرده و با وجود تقاضای زیاد و عرضه کم شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار