|
|
کدخبر: ۱۸۱۲۵۵

رضیان:

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وجود برخی از رانت‌ها را نمی‌توان رد کرد و متاسفانه برخی حاشیه‌‌ها وجود دارد که باید به‌درستی مدیریت شوند.

عبدالله رضیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در خصوص هک شدن سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و ثبت سفارش حدود 5 هزار خودرو، اظهار داشت: وجود برخی از رانت‌ها در پشت اینگونه مسائل را نمی‌توان رد کرد و متاسفانه برخی حاشیه‌‌ها وجود دارد که باید به‌درستی مدیریت شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی مانند مجلس، سازمان بازرسی و دستگاه‌های اطلاعاتی درحال حاضر مسئولیت سنگینی دارند، گفت: باید اتاق جنگ کشور را به سمتی ببریم تا از بروز چنین سوء استفاده‌هایی در شرایط نابه سامان موجود گرفته شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این موضوع باید بررسی دقیق شود، ادامه داد: قوه قضائیه نیز باید نگاه خود را سمتی ببرد که با این عوامل برخورد جدی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از خودروهایی که وارد شده اکثرا دارای قیمت‌ها بالایی هستند و بر بازار خودرو کشور آسیب وارد کرده‌اند،تصریح کرد: شرایط قیمت خودرو در کشور نا معقول است، خودرویی که تا دیروز با قیمت 200 میلیون تومان به فروش می‌رسید اکنون 600میلیون تومان قیمت دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار