|
|
کدخبر: ۱۸۱۶۱۵

پوربافرانی:

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از ناامیدی‌هایی که در جامعه وجود دارد واقعی است و مردم در عرصه‌ای با مشکلاتی مواجه شده‌اند و انتظار نداشتند وضعیت به این شکل درآید، اما بخشی از این ناامیدی‌ها ناشی از پمپاژهایی است که از سوی برخی افراد به جامعه منتقل می‌شود.

عباسعلی پوربافرانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اینکه چه کسی باید در شرایط کنونی کشور مدیریت افکار عمومی جامعه را در دست داشته باشد، اظهار کرد: یک سری اصول، قوانین و فصل الخطاب‌هایی داریم که باید رعایت شود. منویات مقام معظم رهبری و اصول و ارزش‌ها باید در قالب یک رسانه بتواند افکار عمومی را هدایت کند. رسانه‌ای که می‌تواند بر اساس این اسناد بالادستی افکار عمومی را مدیریت کند صدا و سیماست.

وی افزود: هم‌اکنون در حوزه اقتصاد سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را داریم، اما مدیریت و فرماندهی اقتصادی را دولت باید بتواند بر عهده بگیرد و کارگردان خوبی برای اقتصاد مقاومتی باشد، اما روش و شیوه‌ای که بتواند این اصول را به کل جامعه تزریق کند و هدایت افکار عمومی را در دست داشته باشد رسانه است.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر بخواهیم یک خبر را به سرعت به جامعه منتقل کنیم شبکه‌های اجتماعی ظرفیت خوبی است، اما اینکه رسانه‌ای بتواند به تمام اقشار این اخبار را منتقل کند قطعاً باید رسانه ملی باشد. رسانه ملی هم باید بر اساس ارزش‌هایی که بنا نهاده شده که همان حفظ نظام و انقلاب است وظایف خود را به درستی انجام دهد.

پوربافرانی گفت: بخشی از ناامیدی‌هایی که در جامعه وجود دارد واقعی است و مردم در عرصه‌ای با مشکلاتی مواجه شده‌اند و انتظار نداشتند وضعیت به این شکل درآید، اما بخشی از این ناامیدی‌ها ناشی از پمپاژهایی است که از سوی برخی افراد به جامعه منتقل می‌شود.

نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به آینده کشور امیدوار هستیم، خاطرنشان کرد: قطعاً با حضور مردم و رهبری‌های مقام معظم رهبری و همت مسئولان آینده کشور روشن و امیدوار کننده خواهد بود. مسئولان باید روشی را در پیش بگیرند که هم حافظ بیت‌المال باشند و هم بتوانند کشور را درست مدیریت کنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار