|
|
کدخبر: ۱۸۲۶۹۵

بر اساس مطالعات انجام شده توسط آژانس تحقیقاتی و نظرسنجی "Survation" که بزرگترین نظرسنجی انجام شده محسوب می‌شود 54 درصد خواهان ماندن در اتحادیه اروپا هستند، در مقابل 46 درصد نمی‌خواهند در این بلوک بمانند.

به گزارش امید نیوز ، این شرکت نظرسنجی در مصاحبه آنلاین در بین 20 هزار نفر از 20 اکتبر تا دوم نوامبر نظرسنجی به عمل آورده است. قرار است انگلیس در 29 ماه مارس از اتحادیه اروپا خارج شود.

بر اساس این نظرسنجی، نزدیک به 33 درصد از مردم توافق مدنظر ترزا می نخست وزیر انگلیس را رد می‌کنند، در مقابل 26 درصد آن را قبول دارند.

همچنین 36 درصد اعلام کرده‌اند که انگلیس باید بدون هیچ توافقی خارج شود. در عین حال 19 درصد اعلام کردند که این خروج باید تا زمان دستیابی به توافق به تعویق بیفتد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، به تازگی، بیش از یک میلیون تن از مردم انگلیس یک طومار اینترنتی را امضا کرده‌اند که از دولت می‌خواهد همه‌پرسی دیگری برگزار کند تا مردم بار دیگر نظر خود را درباره خروج کشورشان از اتحادیه اروپا ابراز کنند .

انگلیس در ژوئن 2016 به خروج از اتحادیه اروپا رای داد که قرار است که این روند خروج در ۲۰۱۹ اجرا شود اما لندن و بروکسل همچنان نتوانسته‌اند در خصوص تعدادی از مسائل مهم از جمله مرز ایرلند و وضعیت گمرک به توافق برسند .

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار