|
|
کدخبر: ۱۸۵۲۰۶

اسکراب لب همانگونه که از نام ان مشخص است، قادر است تا لایه های مرده پوست لب را از سطح لب جدا کرده و ظاهری زیباتر به لب ببخشد.

اسکراب لب همانگونه که از نام ان مشخص است، قادر است تا لایه های مرده پوست لب را از سطح لب جدا کرده و ظاهری زیباتر به لب ببخشد. لب ها در زیبایی چهره نقش اساسی دارند، این امکان وجود دارد که شما از گران ترین رژلب های موجود در بازار نیز استفاده نمایید اما همچنان لب های شما پوسته پوسته شود. برای رفع این مورد عموما پیشنهاد می شود که از اسکراب لب استفاده نمایید. این ماده لایه بردار را هم می توانید از فروشگاه ها تهیه کنید و هم می توانید خودتان با مواد طبیعی اقدام با ساخت اسکراب لب خانگی کنید.
برخی علاقه مند به داشتن لب های برجسته و فرم دادن به لب هستند. برخی با تزریق و برخی با تتو لب به هدف خود می رسند. عده ای با کانتور صورت و عده ای با استفاده از انتخاب رژ لب های مناسب برای حجم دادن به لب استفاده می کنند. برخی اما نمی خواهند تزریق انجام دهند. خشکی لب یکی از عواملی است که لب های شما کوچک نشان داده می شود. یکی از راه های داشتن لب های برجسته بدون تزریق استفاده از اسکراب لب است. هنگامی که پوست لب شما به خوبی آبرسانی شود و پوست های مرده از سطح آن پاک شود لب تان شاداب تر و کمی بزرگ نشان داده می شود. 
 
 

اسکراب لب چیست ؟

پوست لب هم مانند پوست بدن نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. یکی از این راه‌ها لایه‌برداری است که با اسکراب لب انجام می‌شود. این اسکراب باعث از بین‌ رفتن پوست‌های مرده روی لب‌ها شده و پوست لب‌ها را شاداب و زیبا می‌کند. از آنجایی‌ که پوست لب از دیگر جاها نازک‌تر و حساس‌تر است، باید از اسکراب‌های ملایم برای این ناحیه استفاده شود.
باید این کار را یک تا سه بار در هفته انجام دهید. از اسکراب زیاد لب‌ها در طول روز جدا خودداری کنید و از مواد سخت و خشن هم برای این کار استفاده نکنید، چرا که پوست لب‌ها نازک و حساس بوده و هر نوع آسیبی باعث تحریک و زخم شدن آن خواهد شد.
 

اهمیت اسکراب لب

برای اینکه از ترک‌خوردگی و شکاف لب‌های خود راحت شوید در برخی مواقع زدن بالم های لب و روغن ها کافی نیست. بلکه با اسکراب لب و لایه‌برداری و از بین‌ بردن سلول‌های مرده پوست می‌توانید لب‌های صاف و براقی را داشته باشید.
 

خواص اسکراب لب

  • تقویت لب ها: لایه برداری از لب ها به صورتی شدن آن ها کمک می کند، زیرا دانه های درشت موجود در اسکراب، گردش خون را در لب ها در حین ماساژ تحریک می کند و باعث می شود رنگ آن ها مانند لب های کودکان صورتی شود.
  • روشن کردن رنگ لب ها: لایه برداری لب ها به درمان مشکل تیرگی لب ها کمک می کند، زیرا لایه برداری لایه سطحی تیره را از بین می برد و سلول های پوست را تجدید می کند و در نتیجه رنگ آنها را روشن می کند.
  • از شر لایه برداری لب خلاص شوید: اسکراب لب، لایه مرده پوست را که به شکل پوسته های کوچک و آزاردهنده روی لب است، از بین می برد، جایی که گرانول های اسکراب به راحتی این پوسته ها را از بین می برند.
  • به ماندگاری بیشتر رژ لب کمک می کند: لایه برداری لب به حفظ رنگ رژ لب برای مدت طولانی تا ۵ ساعت کمک می کند.
  • لطیف کردن لب ها: لایه برداری به لب ها کمک می کند صاف، جذاب و مرطوب بدون ترک یا پوسته پوسته شدن ظاهر شوند و باعث می شود رژ لب پس از لایه برداری عالی به نظر برسد و به راحتی سر بخورد.
  • درمان خشکی لب ها: اسکراب لب به عنوان عامل آبرسان و تغذیه کننده باعث نرم تر و مرطوب شدن لب ها شده و به درمان خشکی لب ها به ویژه در فصل زمستان کمک می کند.
  • پاک سازی پوست لب: اسکراب لب به پاک سازی و لایه برداری پوست لب از آلودگی ها، ذرات گرد و خاک و ناخالصی هایی که در طول روز بر روی آن جمع می شوند، کمک می کند.
  • خوشرنگ شدن لب ها: اسکراب لب باعث بهبود بافت لب ها می شود، رنگ آن ها را روشن تر و صورتی تر می کند و با لایه برداری لب ها باعث براق تر و زیباتر شدن آن ها می شود.
 

 

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار