|
|
کدخبر: ۱۸۵۷۵۹

مانتوی عید 1403 یکی از جذاب ترین آیتم های استایل زنانه می باشد که باید در انتخاب آن چند نکته را در نظر بگیرید.

 برای داشتن یک استایل شیک با مانتوی عید 1403 ابتدا باید چند نکته ی ساده را بدانید. امیدنیوز جدیدترین کلکسیون مدل های مانتوی عید 1403 را در اختیارتان قرار داده است.

بهترین استایل با مانتوی عید 1403

کت و شلوار - مانتوی عید 1403

ست کت و شلوار

سال 1403 همچون سال گذشته کتو شلوار زنانه بسیار ترند است اما با این تفاوت که شما بهتر است امسال کت و شلوار ساده تان را به همراه ژیله ست آن بپوشید و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید. این مانتو مناسب افراد با اندام مناسب است. این ست به عنوان مانتو برای خانمهای قد کوتاه نیز مناسب است.

مانتو سوزن دوزی - مانتوی عید 1403

مانتو سوزن دوزی

مدل مانتو سوزن دوزی یکی از مدل‌های پرطرفدار مانتو در سال 1403 می باشد. سوزن دوزی پارچه دو صورت سنتی و صنعتی انجام می شود.مانتوهای سوزن دوزی شده ضخامت خوبی دارند و اکثرا دارای طرح های برجسته و پر از نقش و نگار هستند. با پوشیدن مانتو سوزن دوزی در فصل بهار شیک و خاص شوید.

مانتو مغزی دوزی - مانتوی عید 1403

مانتو مغزی دوزی

مدل مانتو مغزی دوزی شده، یکی از خوش طرح ترین مدل مانتوهای زنانه امسال است که معمولا در دوخت آن از نوار مغزی غیر همرنگ و یا براق تر از پارچه اصلی استفاده می شود. مانتوهای مغزی دوزی شده در مدل های مختلفی مثل کتی، جلو باز و بسته، مجلسی، اسپرت و… دوخته می شوند، شما می توانید با توجه به سلیقه تان یک مانتو مغزی دوزی انتخاب نمایید.

ست کت و شلوار واید

شما می توانید عید امسال ست کت و شلوار واید بپوشید. انتخاب شلوارهای واید بهترین انتخاب برای افرادی است که اندام پر و که قد نسبتا کوتاهی دارند زیرا در کشیده دیده شدن پاها نقش موثری دارد

کت ابریشمی زنانه - مانتوی عید 1403

کت ابریشم

اگر قصد دارید که عید امسال نوع پوششی متفاوت و اصیل ایرانی داشته باشید، کت ابریشم بخارادوزی بخرید، این کت زیبا با استفاده از نخ‌های ابریشمی بخارادوزی شده و جلوه‌ای شکیل را به خود گرفته است.

مانتو ژاکارد

مدل مانتو ژاکارد، محبوب ترین مانتو مجلسی بهاری و تابستانی است که در انواع ارگانزا، یاخما، پفکی و… و رنگ های مشکی و روشن در بازار و مزون ها به فروش می رسد.

مانتوی اسپرت - مانتوی عید 1403

مانتو لینن

اگر گرمایی هستید و اکثر در روزهای بهاری نیز سردتان نمی شود، برای عید مانتو لینن بگیرید تا شیک به نظر برسید. پارچه لینن یک نوع پارچه طبیعی است که از الیاف کتان تهیه می‌شود. پارچه لینن به راحتی رنگ‌بندی می‌شود و قابلیت قرارگیری در طرح‌ها و پرینت‌های متنوع را داراست.

انواع سبک مانتو عید 1403

با نزدیک‌تر شدن به سال جدید همه ما خانم‌ها دوست داریم که در مد و استایل خود تغییراتی را ایجاد کنیم. قطعا شما خانم‌های عزیز به دنبال خرید مانتو عید زنانه هستید و امسال می‌خواهید تغییرات زیادی را در استایل خود ایجاد ‌کنید. حتما برای شما هم سوال شده که مانتو رنگ سال 1403 یا مدل مانتو سال 2024 چه ویژگی‌هایی دارد، چه مدل و رنگ مانتویی مد سال است؟

استایل اسپرت - مانتوی عید 1403

• مانتو اسپرت

اگر به دنبال مانتو عید 1403 هستید می‌توانید مانتوهای اسپرت را امتحان کنید. این مانتوها هیچوقت قدیمی نشده و هر سال در صدر جدول مد قرار می‌گیرند، اگر شما هم زیاد با استایل‌های رسمی راحت نیستید و می‌خواهید برای عید تیپ اسپرت و راحت داشته باشید می‌توانید این مانتوها را امتحان کنید که شیک و باکلاس به نظر برسید‌. همچنین این مانتوها در بسیاری از مهمانی‌ها، مجالس عروسی، محل کار، مسافرت و دورهمی‌های خانوادگی کاربرد دارند. یک مدل مانتو اسپرت بیشتر از سایر مانتوها کاربرد دارد، به عنوان مثال شما مانتو مجلسی را فقط در مراسم‌های خاص استفاده می‌کنید اما مانتو اسپرت هم در مجلس و هم خارج از مجلس برای شما کاربرد خواهد داشت. مانتو اسپرت 1403 برای هر سن و سلیقه‌ای ‌مناسب بوده و در هر مکانی می‌توانید از آن استفاده کنید، همین موضوع باعث شده در بیشتر هزینه‌ها صرفه جویی شود.

مانتو سنتی - مانتوی عید 1403

• مانتو با طرح سنتی

یکی دیگر از مدل های مانتو عید 1403 مانتوهای با طرح سنتی هستند و این مدل‌ها یکی از پرطرفدارترین مانتوهای سال جدید هستند. اگر به دنبال مانتوهایی‌ هستید که طراحی خاصی دارند و از لباس‌های سنتی الهام گرفته‌اند مطمئنا مانتو سنتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در هر منطقه از ایران فرهنگی وجود دارد و بانوان ایرانی در تمام تاریخ مطابق با قانون شرع و فرهنگ محل زندگی‌شان از لباس‌های سنتی استفاده می‌کردند. لباس‌های سنتی دارای طرح‌های متنوعی بوده و مانتوهای سنتی نیز از این سبک‌ها الهام گرفته می‌شوند که شما در هر کجا می‌خواهید می‌توانید از این مانتوها استفاده کنید.

مانتو مجلسی - مانتوی عید 1403

• مانتو مجلسی

بهترین مانتو زنانه برای عید مدل مجلسی است، همانطور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین آیتم‌ها در استایل خانم‌های ایرانی استفاده از مانتو است که در واقع اولین چیزی که در نگاه اول، مخاطب را جذب شما می‌کند. با استفاده از مانتو شما بدنتان را می‌پوشانید و خانم‌ها مانتو را به عنوان اصل انتخاب کرده و سایر لباس‌ها را با آن ست می‌کنند. شما در عید 1403 می‌توانید با استایل متفاوتی ظاهر شوید و با مانتو مجلسی جذاب‌تر به نظر برسید. اما توجه داشته باشید که اگر به مراسم و مهمانی‌های متعددی می‌روید بهتر است که این مانتو را انتخاب کند و در صورت نبود مجالس‌های خالص می‌توانید مدل‌های دیگری را انتخاب کنید. مانتو مجلسی از آیتم‌های اصلی پوشش شما در مجالس و مهمانی‌ها است که طراحان مانتو سعی کرده‌اند که دو آیتم مجلسی و مانتو را در این لباس جلوه بدهند، این مانتوها برای مراسم‌های مثل عروسی، مهمانی، دورهمی، تولد وغیره مورد استفاده قرار می‌گیرد اما برای استفاده روزمره مناسب نخواهد بود.

مانتوی کوتاه - مانتوی عید 1403

• مانتو کوتاه جدیدترین مدل مانتو عید 1403

این روزها مانتوهای کوتاه سر و صدای زیادی داشته‌اند و مشخص است که برای سال جدید هم روی مد خواهند بود. این مدل مانتوها برای همه خانم‌ها مناسب هستند و طرح‌های متنوعی دارند، اگر فکر می‌کنید که پوشیدن مانتوهای بلند برای عید برایتان سخت است می‌توانید مدل‌های کوتاه را انتخاب کنید که در رنگ و طرح‌های زیبایی تولید می‌شوند. وقتی شما برای خرید مانتو عید زنانه برای خرید می‌روید متوجه شده‌اید که این مانتوها همچنان پر فروش هستند. اگر پوشیدن مانتوهای کوتاه معذبتان می‌کند می‌توانید این مانتوها را با شلوارهای گشاد و مام فیت یا مام استایل ست کنید یا شلوارهای پارچه‌ای که ترکیب زیبایی در کنار مانتوهای کوتاه هستند. بهترین مانتو زنانه برای عید شاید برای خیلی از خانم‌ها مانتوهای کوتاه نباشد ولی شما می‌توانید از دیگر مدل‌‌هایی معرفی کردیم استفاده کنید. این روزها مد برای هر کس آزادی انتخاب داده است و شما می‌توانید با هر استایلی که دوست دارید در عید 1403 حاضر شوید.

انواع استایل لباس زنانه

همان‌طور که متوجه شدید زمان انتخاب مانتو کتی یا سایر انواع مانتو باید در کنار توجه به ترندها به شرایط زندگی و سبک مورد علاقه‌تان توجه کنید. همچنین استایل‌های زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • استایل‌های خیابانی که می‌توان آن‌ها را با انواع مدل‌های مانتو تکمیل کرد.
  • استایل‌های قومیتی که با توجه به هر شهر و شرایط فرهنگی شرایط تکمیل آن‌ها متفاوت است.
  • استایل‌های ورزشی که قابلیت تکمیل با آیتم‌های متنوعی شامل نیم تنه، لگ، شلوارهای اسلش و لباس‌های مشابه دارند.
  • استایل‌های مجلسی و مهمانی که با مانتوهای مختلف در سبک‌ها، طرح‌ها و رنگبندی‌های متنوع قابل تکمیل هستند.
  • استایل‌های راحتی که با آیتم‌های راحت و ساده برای استفاده در محیط خانه و زمان خواب تکمیل می‌شوند.

مانتوی جدید - مانتوی عید 1403

نحوه انتخاب رنگ مانتو

امروزه سلیقه افراد و تولید کنندگان به سمتی پیش رفته است که تنوع بیشتری را از لحاظ طرح و رنگ در بازار مانتو شاهد هستیم. در سال‌های گذشته رنگ بیشتر لباس‌ها و مانتوها از ترند سال جدید پیروی می‌کردند و طرح‌ها نیز تکراری بودند. اما امروزه برای تمام سلیقه‌ها انتخاب‌های متنوعی در بازار پیدا می‌شود. انتخاب یک مدل مانتو جدید با رنگ سال یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌توانید بگیرید. اما سلیقه شخصی‌تان و رنگی را که هماهنگی بیشتری با پوستتان دارد نیز فراموش نکنید.

رنگ سال 1403

اگر برای خرید یک مانتو کتی یا مدل دیگری از مانتو رنگ سال را در نظر دارید، باید بگوییم که رنگ سال 1403 هلویی است. در واقع بیشتر شرکت‌های طراحی و تولید کنندگان لباس در سرتاسر جهان، این رنگ را در کالکشن‌های جدید خود جای می‌دهند.

اگر قصد دارید یک مانتو هلویی تهیه کنید، احتمالا یکی از سوالاتتان این خواهد بود که چطور باید این لباس را در کنار دیگر آیتم‌های استایلتان قرار دهید. رنگ سال جدید یعنی هلویی، از ترکیب رنگ‌های صورتی، قرمز و نارنجی به‌دست می‌آید. بنابراین به ‌دلیل ماهیت چند رنگ بودن این لباس، می‌توانید آن را با رنگ‌های متعددی ست کنید.

ساختن یک استایل زیبا با یک مانتوی هلویی، به‌سادگی با آیتم‌های دیگری به رنگ‌های سفید، قرمز، صورتی، زرد و نارنجی ممکن خواهد شد. این استایل در نهایت جلوه‌ای با طراوت و شاداب به شما می‌بخشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار