|
|
کدخبر: ۱۰۵۱۲۸

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی از سخنان رییس جمهور کشورمان در اجلاس ' داووس ' به شدت انتقاد کرد.

به گزارشامید،باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: بنیامین نتانیاهو در ادامه مدعی شد: ایران این بار نیز مشغول فریب دادن اذهان عمومی است و جهان نباید فریب رییس جمهور این کشور و سخنانش را بخورد.

نتانیاهوگفت: روحانی در حالی از صلح صحبت می کند که حتی حاضر نیست اسرائیل را به رسمیت بشناسد. تصمیم ایران برای برنامه هسته ای اش تسلیحاتی است چرا که رآکتور آب سنگین و سانتریفیوژ دارد و حاضر نیست از آنها دست بکشد.

وی در ادامه لفاظی های خود افزود: ‌روحانیخود اذعان کرده بود که ده سال پیش و زمانی که مسئول برنامه هسته ای ایران بود غرب را فریب داده است، وی هم اکنون نیز چنین کاری می کند.

نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل ادامه داد: ‌ نظام ایران تلاش می کند در حالی که تحریم ها را کاهش می دهد از برنامه هسته ای خود نیز دست برندارد. اینجاست که غرب باید مراقب بوده و فریب لبخندهای روحانی و سخنان نرم آنان را نخورد.

نتانیاهو مدعی شد: ‌ سخنان ایران درباره صلح پوچ و توخالی است چرا که در حالی که این سخنان را بیان می کنند رژیم اسد در سوریه را تسلیح کرده و حزب الله را نیز به کشتار مردم بی گناه سوریه وادار کرده است.

نخست وزیر متوهم اسرائیل بار دیگر به اعدام اشرار در ایران اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بار دیگر دهها انسان بی گناه در ایران اعدام شدند. مردم ایران از اینترنت جهانی محرومند و باز هم روحانی دم از توقف کشتار بی گناهان در سوریه می زند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار