|
|
کدخبر: ۱۰۷۳۴۰

روحانی آب پاکی را روی دست اوباما ریخت

«مجری سی ان ان در مصاحبه با روحانی، توافق هسته ای را به " یک قطار خراب " توصیف کرد و روحانی هم در پاسخ به سوالی درباره حذف سانتریفیوژها، قاطعانه گفت که…»

به گزارشامید،جام نیوز به نقل از سی ان ان نوشت:اوبامادر ماه نوامبر اعلام کرد که توافق اخیر، برنامه هسته ای ایران را متوقف خواهد کرد. وی در آن زمان مورد ستایش حامیات دولت در آمریکا قرار گرفت، اما مصاحبه اخیر رئیس جمهور ایران با سی ان ان نشان از عدم موفقیت دولت آمریکا در متوقف کردن کامل برنامه هسته ای ایران دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: مجری سی ان ان در مصاحبه با روحانی،توافق هسته ایرا به " یک قطار خراب " توصیف کرد و روحانی هم در پاسخ به سوالی درباره حذف سانتریفیوژها، قاطعانه گفت که هیچ سانتریفیوژی برچیده نخواهد شد. این اختلاف نظر بین روسای دو دولت نشان می دهد که توافق ژنو، آنگونه که اوباما پیش بینی کرده بود، برنامه هسته ای ایران را متوقف نخواهد کرد.

سی ان ان افزود: البته این شکست اوباما، چیز تازه ای نیست و وی در مسائل افغانستان و عراق هم نتوانسته بود آنچنان که باید به راه حل کاملی دست پیدا کند.

به نوشته سی ان ان، روحانی گفت که امیدوار است، رهبران ایالات متحده از پیروی گروه های فشار کوته بین و جنگ طلب دست بردارند. در این صورت ایران و آمریکا خواهند توانست اختلافات را مدیریت کرده و به توافق دست یابند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار