|
|
کدخبر: ۱۲۰۲۸۷

اظهارات نوبخت درباره سخنان روحانی

سخنگوی دولت در ارتباط با سخنان رئیس‌جمهور در جمع دانشگاهیان گفت: ‌ سخن رئیس‌جمهور با همه منتقدان دولت نبوده است بلکه خیلی از منتقدان دولت، انسان‌های فهیم و آگاهی هستند.

به گزارشامیدبه نقل از فارس،محمدباقر نوبختدر حاشیه آئین تجدید میثاق مسئولان معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهرامام خمینی(ره)برگزار شد در ارتباط با سخنان رئیس جمهور در جمع دانشگاهیان، اظهار داشت: رئیس جمهور در جمع دانشجویان مطالب متنوع و ارزشمندی را مطرح کردند.

سخنگوی دولت در ارتباط با اظهارنظر رئیس جمهور در ارتباط با منتقدان دولت، عنوان کرد: سخن رئیس جمهور با همه منتقدان دولت نبوده است، بلکه خیلی از منتقدان دولت، انسان‌های فهیم و آگاهی هستند.

وی در ادامه افزود: روی سخن رئیس جمهور در مورد مباحثی بود که نیاز به دانش بیشتری دارد و تاکید ایشان این بود که افرادی که از دانش بیشتری برخوردار هستند‌ سخن بگویند.

نوبخت با ابراز امیدواری از این که بودجه سال ۹۳ تا بهمن ماه سال جاری تصویب شود، گفت: بردن بودجه به مجلس با دولت است اما بیرون آمدن آن با خود مجلس است.

معاون برنامه‌ریزی و راهبردی ریاست جمهوری در ارتباط با افزایش بودجه عنوان کرد: عدد سر جمع بودجه تاکنون ۱.۹ درصد افزایش یافته است.

لازم به ذکر است سخنان روحانی در جمع دانشگاهیان که منتقدان توافق‌نامه ژنو را بی‌سواد عنوان کرده بود موجی از دلخوری‌ها را در جامعه نخبگانی کشور پدید آورده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار