|
|
کدخبر: ۱۳۳۱

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دو میلیون و ۱۸۸ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر توسط دولت نهم و دهم در سطح کشورآغاز شد گفت: ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در بخش مسکن کشور در قالب طرح مسکن مهر سرمایه گذاری شده است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، نیکزاد در فرودگاه خرم آباد با بیان اینکه در دولت نهم ودهم ساخت چهار میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است اظهار کرد: از این تعداد دو میلیون و ۱۸۸ هزار واحد آن در مناطق شهری و روستایی احداثو تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش مسکن روستایی ۵۲۰ هزار واحد نیمه‌ تمام با پیشرفت بالایی ۵۰ درصدی در سطح کشور وجود دارد خاطر نشان کرد: بیش از یک میلیون مسکن مهر شهری با پیشرفت بالای ۷۰ درصدی در حال ساخت است.

وی به ساخت راه‌آهن در سطح کشور اشاره کرد و گفت: ‌ تا قبل از دولت نهم در سطح کشور ۱۱ هزار کیلومتر راه‌آهن وجود داشت‌ که این میزان امروز به ۲۲ هزار کیلومتر رسیده است، یعنی در دولت نهم و دهم به اندازه همه تاریخ ایران راه‌آهن ساخته شده است.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در دولت نهم و دهم دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه‌آهن به بهره‌بردرای رسیده و ۸ هزار و ۵۰۰ کیلومتر دیگر در دست اجرا‌‌ست.

صبح امروز وزیر راه وشهرسازی برای افتتاح طرح‌های دولت نهم ودهم وارد لرستان شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار