|
|
کدخبر: ۱۴۶۰۰۴

سیدی رکنی در گفت وگو با فارس:

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح طلب با بیان اینکه انتخابات تشکل متبوعش ۲۷ فرورین برگزار می شود گفت: از اوایل سال آینده نقشه راه و مطالعات ما برای انتخابات مجلس دهم آغاز می شود.

سید علی سیدی رکنی دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح طلب در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارسبا اشاره به انتخابات شورای مرکزی جبهه اصولگرایان اصلاح طلب، اظهار داشت: ۲۷ فروردین ماه سال ۹۳ انتخابات شورای مرکزی این جبهه برگزار خواهد شد.

سیدی رکنی با بیان اینکه مرکز پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در این جبهه تاسیس شده است، گفت: این مرکز قصد دارد تا در سال آینده فرامین مقام معظم رهبری را به تفسیر و تحلیل در بیاورد و با مشاوره به دستگاه های مرتبط در تحقق مسیر رهنمودها و مطالبات رهبری کوشا باشد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس آینده و آمادسازی حزب متبوعش گفت: از اوایل سال آینده نقشه راه و مطالعات ما برای انتخابات مجلس دهم آغاز می شود، که امیدواریم بتوانیم همچون ادوار گذشته، لیستی اختصاصی ارائه کنیم.

دبیرکل جبهه اصولگرایان اصلاح طلب با بیان اینکه توسعه دفاتر استانی و شهرستانی در سال ۹۳ از جمله مهمترین اقدامات این جبهه خواهد بود گفت: پس از انتخابات و تقویت جبهه، تغییرات بنیادینی در دفاتر استانی شکل خواهد گرفت که از جمله آن افزایش تعداد دفاتر از ۴۷۰ شهر به ۷۵۰ شهر در کشور است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار