|
|
کدخبر: ۱۴۶۱۱۶

موسوی نژاد در نطق میان دستور

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دغدغه های رهبر انقلاب در خصوص بروز برخی بی مبالاتی های فرهنگی چیزی نیست که مسئولان نظام از آن بی خبر باشند. ضربه های برخی دیدگاه های غرب زده بر فرهنگ عمومی هنوز التیام نیافته است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسسیدمهدی موسوی نژاد در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: دغدغه های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در خصوص ظهور و بروز برخی بی مبالاتی ها در عرصه های فرهنگی کشور چیزی نیست که مسئولان نظام از آن بی خبر باشند. ضربه های سنگینی که برخی دیدگاه های غرب زده و بی تقوا بر پیکره فرهنگ عمومی و اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد آورد هنوز التیام نیافته است.

وی افزود: وضعیت نابهنجار واپسگرایی فرهنگی به بهانه های واهی آزادی و دادن آرامش کاذب به جامعه و پاسخ و عذرهای بدتر از گناه برخی تحلیل گران غرب زده موجبات پررویی بیش از پیش و افزون طلبی وامانده های فرصت طلب داخلی را فراهم می آورد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: آنچه لازم است تذکر داده شود آن است که شاید تاکتیک مذاکرات تغییر کرده باشد لکن راهبرد هیچگاه تغییر نخواهد کرد. اتفاقات صورت گرفته چند هفته اخیر دهن کجی به حیثیت و اقتدار نظام است. دستگاه دیپلماسی کشور باید در قبال تحقیر اقتدار ایران اسلامی و فعل خطای خود پاسخ گو باشد و پاسخ قاطعی را به جسارت بان کی مون بدهد و اجازه میدانداری در عرصه دیپلماتیک را به زیاده خواهان غربی ندهند.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی کشور و سیاست گذاران آن لازم است از موضع قدرت و با اقتدار در موضع مقابله با استکبار برآمده و مدافع حقوق ملت باشند. واضح است که مسئله هسته ای بهانه ای بیش نیست و با فرض آنکه با عقب نشینی حل شود ده ها بهانه دیگر جهت تغییر میدان تهاجم و دشمنی علیه موجودیت جمهوری اسلامی و نفوذ اعتبار و اقتدار نظام منتخب ایران مستنمسک قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اقتضای شرایط فعلی ملی منطقه ای و جهانی و نیاز امروز کشور و مطالبه رهبری اتخاذ و تدوین معیارها و ضوابط و سیاست گذاری و اجرای سیاست های اقتصادی جهت تحول اقتصادی کشور از طریق توسعه کمی و کیفی تولید داخل و بسترهای تولید در کشور است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکیدات پیاپی رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی مبین آن است که کشور بیش از پیش نیازمند حرکت جهادی مجریان و ناظران حکومت در راستای تبدیل شدن ایران اسلامی به قطب صنعتی اقتصادی منطقه است.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: دولت در حوزه دیپلماسی در جست وجوی تحول اقتصادی است لکن باید توجه داشت حرکت به سمت تولید و اتکا به داخل رمز تحول و پیشرفت اقتصادی است.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش های مختلف به ویژه خسارات به جا مانده از سیل دشتستان از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار