|
|
کدخبر: ۱۴۶۶۹۴

لاریجانی در آخرین نطق سال ۹۲ در صحن علنی مطرح کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین نطق خود در آخرین سال ۹۲ با تأکید بر لزوم توجه نمایندگان به اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳، به تلاش های وکلای ملت در راه صیانت از حقوق مردم در سال ۹۲ اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آخرین نطق خود در سال ۹۲ در صحن علنی خانه ملت اظهار داشت: به دلیل اینکه ما در این هفته برای بررسی لایحه مالیات ها جلسه متمرکز داشتیم و عملا کار زیادی بر دوش نمایندگان گذاشتیم، بنابراین جلسه ای در سه شنبه و چهارشنبه این هفته نخواهیم داشت.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پاس حضور در سه جلسه مستمر این هفته قدردانی کرد و افزود: ما طبق آیین نامه باید همین گونه عمل می کردیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: من چون ملاقاتی دارم و باید از محضرتان مرخص بشوم نکاتی را ذکر می کنم، البته من تا چهارشنبه آخر وقت در مجلس حضور دارم.

لاریجانی سال جدید را به تمام همکاران خود در خانه ملت تبریک گفت و برای آنها در سال آینده آرزوی توفیق کرد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در سال ۹۲ همت زیادی را به خرج داد که پس از حماسه سیاسی نهایت حمایت را از دولت جدید کند، بیان داشت: در اولین گام که وزرای هیأت دولت از سوی رئیس جمهور معرفی شدند، نمایندگان ضمن بررسی و کاوش دقیق، هوشمندی آنها در رای ها مشهود بود؛ این گام مهمی بود که مجلس کمک کرد تا دولت جدید مستقر شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگانی که گرد صندلی وی در جایگاه هیأت رئیسه جمع شده بودند گفت: دوستان اجازه دهید که این صندلی ما… از این طریق کسی به چیزی نخواهد رسید…

لاریجانی پس از این اظهارات در ادامه سخنان خود گام بعدی شاخص در عملکرد مجلس شورای اسلامی در سال ۹۲ را لایحه بودجه عنوان کرد و افزود: این لایحه وقت زیادی از مجلس گرفت البته این لایحه در زمان خود داده شد و مجلس نیز تلاش زیادی در کمیسیون های تخصصی و کمیسیون تلفیق با یک رویکرد حمایتی به تولید کشور به کار گرفت تا در نهایت بودجه تنظیم شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: وکلای ملت یک اقدام مستمری را در امسال داشتند مبنی بر صیانت از حقوق ملت، مخصوصا مقابل گردن کلفت های بین المللی که با موضع گیری ها، بیانیه ها و نطق های آنها از حقوق ملت صیانت شد.

لاریجانی از درایت و دقت نظر نمایندگان مجلس در سال ۹۲ قدردانی و تصریح کرد: می دانم که با پشتکار بیشتری سیاست های رهبری معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی در سال ۹۳ نصب العین فعالیت های خود قرار خواهند داد همان طوری که از پایان امسال کمیسیون ها در این زمینه فعال شدند.

وی برای تمام همکاران خود در سال آینده آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم در این ایام اگر سفری نیز می روید با سلامتی همراه باشد؛ از اینکه گاهی مواقع ما مجبور بودیم سخت گیری کنیم عذرخواهی می کنم، ما باید کار را جلو می بردیم و اگر در این راه بدی از ما دیدید بگذرید زیرا گذشت از بزرگان پسندیده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار