|
|
کدخبر: ۱۴۶۸۰۲

حجت الاسلام تویسرکانی:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین بسیجیان را به شرکت گسترده و چشم گیر در امضاء بیانیه آزادسازی سربازان ربوده شده ایرانی دعوت کرد.

به گزارشخبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خصوص شرکت بسیجیان در کمپین آزادسازی سربازان ربوده شده ایرانی اظهار داشت: امروزه جامعه مسلمانان در معرض خطر و تهدید بزرگی از جانب استکبار جهانی و اسرائیل غاصب قرار دارد و در این راستا صهیونیسم موفق شده است در بخشی از برادران اهل سنت فضای ضد شیعی ایجاد کند که بازتاب این حرکت می تواند منجر به فضای ضد سنی شود.

وی با بیان اینکه نتیجه چنین رخ داد نامبارکی، وقوع جنگ بین شیعه و سنی خواهد بود گفت: در این راستان کشتار مسلمانان بزرگترین دستاورد استکبار جهانی است.

مسئول نمانیدگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تأکید کرد: در قبال چنین رفتارها و پیامدهای آن وظیفه همه انسان های آزاده، مسلمانان، شیعیان و بسیجیان این است که با تمام قوا وارد عمل شده و نقشه شوم و رفتارهای ضد بشری مستکبران را که نتیجه آن کشته شدن انسان های مظلوم و بی دفاع است خنثی و برای جهانیان برملا سازند.

وی با محکوم کردن حرکات تروریستی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت ها و راه های ممکن به ویژه فضای مجازی، اینترنت و… برای آگاه سازی و بصیرت افزایی مردم جهان استفاده کرد تا زمینه های انجام هر گونه اعمال اینچنینی برچیده شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به بیانیه " آزادسازی سربازان وطن " عموم بسیجیان را به شرکت در حرکات انسان دوستانه و خیرخواهانه دعوت کرد و گفت: از بسیجیان خواهش می کنیم در این اقدام انسان دوستانه و خیرخواهانه شرکت چشم گیر و فعال داشته باشند تا بار دیگر در جلوگیری از خشونت علیه انسان ها و دفاع از مظلومین حضور چشم گیر خود را متجلی کنند.

فردا صبح سه شنبه ۲۷ اسفند ماه آخرین مهلت برای امضاء بیانیه آزادسازی سربازان روبوده شده ایرانی توسط هموطنان است.

برای امضاء بیانیهاینجاکلیک کنید.

انتهای پیام / و

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار