|
|
کدخبر: ۱۴۶۸۵۱

سلیمانی در تذکری آئین نامه ای:

نماینده تهران در مجلس با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد متعلق به مردم است، گفت: این دانشگاه لقمه بزرگی است و افراد نمی توانند به همین راحتی آن را قورت دهند، چراکه این دانشگاه متعلق به هیأت موسس نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، محمد سلیمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(دوشنبه) پارلمان و در تذکری آئین نامه ای اظهار داشت: به ایام عید نوروز نزدیک می شویم در حالی که وضعیت معیشتی مردم آن طور که شاید و باید مورد رضایت نیست و دولت باور کند که گرانی کمرشکن است.

وی افزود: دولت باید بیش از این به فریاد مردم با بنیه مالی ضعیف رسیدگی کند، گرچه دادن سبد کالا خوب است اما شیوه ای که ارائه شد مایه آبروریزی بود و امیدوارم دولت سبد دوم کالا را با شیوه بهتری ارائه دهد.

سلیمانی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد با پول مردم و بیت المال شکل گرفته و ایجاد شده و متعلق به مردم است، تاکید کرد: عده ای دندان تیز کردند و عنوان می کنند دانشگاه آزاد مال آنهاست. در این میان دولت نباید با این افراد همراه شود و باید کاری نکند که این توهم القا شود که دولت به خاطر اینکه عده ای در انتخابات از او حمایت کردند، حالا در موضوع دانشگاه آزاد کوتاه می آید.

سلیمانی ادامه داد: همه باید بدانند که این مردم هستند که رای می دهند و دولت و رئیس جمهور را انتخاب می کنند، دانشگاه آزاد سرمایه ملی است و لقمه بزرگی است و کسانی نمی توانند به این راحتی ها آن را قورت دهند و باید توجه کنند و این ادبیات از هیأت موسس باید خارج شود و دانشگاه آزاد مربوط به هیأت موسس نیست.

سلیمانی خاطرنشان کرد: به وزیر علوم نیز تذکر می دهم که دست از تخریب شرایط نامناسب علمی، پژوهشی و فرهنگی در دانشگاه ها بردارد و نظامی حاکم شود که رشد علمی و نشاط پژوهشی در دانشگاه ها فراهم شود و ادامه یابد و برای مردم افتخارآفرین باشد.

وی افزود: به نظر می رسد در برخی مواردی که اتفاق افتاد و هیأت های خارجی که به ایران آمدند و دیدارهایی با فتنه گران داشتند، از وزرای اطلاعات و خارجه کاری برنمی آید لذا از سربازان گمنام وزارت اطلاعات تقاضا می کنم که وارد میدان شوند و کمک کند و از استقلال کشور جانانه مانند گذشته حمایت کنند و اجازه ندهند ناپاکان و بی عرضگان به استقلال کشور صدمه وارد کنند.

این نماینده مجلس در بخش پایانی سخنانش با اشاره به تحریف برخی مطالب از سوی موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره)؛، گفت: موسسه حفظ اثار امام در رابطه با تحریف اسناد مربوط به ایشان و یادگار امام توجه ویژه ای کند و خدای ناخواسته خودشان در این انحراف مشارکت نکنند، طبق وصیت نامه حضرت امام باید دست کسانی که می خواهند انحراف ایجاد کنند قطع شود و موجب سرافرازی ملت ایران شوند.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران پرخرج در آستانه عید به درد مردم نمی خورند و باید این مدیران پرخرج از کار برکنار شوند و آن پول به مردم مستضعف رواتر است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار