|
|
کدخبر: ۱۴۶۹۷۲

فتحی زاده در گفت وگو با فارس:

دبیرکل حزب ۷۲ تن ایران اسلامی گفت: عده ای اندک با مدیریت گروهی خود در مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) قصد دارند تاریخ را تحریف کنند اما واقعیت ها را هیچ گاه نمی شود از مردم پنهان کرد.

مهدی فتحی زاده دبیرکل حزب ۷۲ تن ایران اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: عده ای اندک با مدیریت گروهی خود در مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) قصد دارند تاریخ را تحریف کنند اما واقعیت ها را هیچ گاه نمی شود از مردم پنهان کرد. مردم تمام گفتارها و رفتار ها را در حافظه تاریخی خود به همراه دارند و این اقدامات نامبارک است.

وی ادامه داد: گاهی اوقات مشاهده می کنیم که تاریخ را کامل بیان نمی کنند و در موارد دیگر دست به تحریف اندیشه های یادگار امام(ره) می زنند که این امر آفت بسیار بزرگی است و باید هوشیار بود.

فتحی زاده با بیان اینکه برخی افراد قصد دارند بین افکار امام(ره) و حاج احمد آقا نزد افکار عمومی فاصله ایجاد کنند، ابراز داشت: این حرکت ها ظلم بزرگی به نظام و مردم است، همواره فرزند امام(ره) راه ایشان را ادامه دادند و در اندیشه های خود محکم بودند و هیچ وقت دچار اشتباه نشدند اما مشخص نیست چنین رفتارهایی با چه هدفی صورت می گیرد.

وی افزود: تصور می کنم قصد دارند اینطور به جامعه القاء کنند که حاج احمد امتداد راه حضرت امام(ره) نبوده است در صورتی که حافظه تاریخی مردم را نمی توان پاک کرد.

فتحی زاده با انتقاد از مدیریت گروهی خاص در مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره)، خاطرنشان کرد: ماندگاری طولانی مدت عده ای باعثشده است که با حس مالکیت تصمیم گیری کنند و همین مسئله اتفاقات امروز را به همراه دارد که خود را بی محابا صاحب همه چیز می دانند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار