|
|
کدخبر: ۱۴۷۰۹۶

حاجی دلیگانی در گفت وگو با فارس:

یک نماینده مجلس گفت: اظهارات هاشمی در مورد انتخابات ۸۴ توهین به شعور مردم و ادامه تفکر فتنه است؛ این اظهارات نوعی کینه ورزی وی نسبت به مردم و اسلامیت نظام را نشان می دهد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، با اشاره به ادعای هاشمی رفسنجانی در مورد تقلب در انتخابات سال ۸۴، گفت: این اظهارات ادامه تفکر فتنه است که در ذهن برخی از این افراد وجود دارد و این افراد متأسفانه هنوز نخواسته اند حق را بپذیرند؛ البته آقای خاتمی به عنوان برگزارکننده انتخابات ۸۴ پاسخ آقای هاشمی رفسنجانی را بدهد.

وی افزود: این افراد خودشان بهتر از همه می دانند که در ایران اسلامی تقلب به این وسعتی که مورد ادعای آنهاست صورت نمی گیرد و همیشه دولت پیروز در انتخابات از نظر فکری با دولت قبلی که برگزارکننده انتخابات بوده متفاوت بوده است.

عضو هیأت رئیسه اصولگرایان مجلس با بیان اینکه مردم در هر دوره از انتخابات بر اساس آنچه تشخیص داده اند عمل کرده اند، اظهار داشت: این قبیل اظهارات توهین به شعور مردم است که پای صندوق های رأی آمده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده اند.

حاجی دلیگانی همچنین خاطرنشان کرد: اظهارات اینچنینی از نظر مقبولیت یک نوع دهن کجی به آرای بالای مردم است و از نظر مشروعیت نیز از آنجایی که ولی فقیه حکم رئیس جمهور را تنفیذ می کند چنین اظهارنظری خلاف شرع است.

وی افزود: من فکر می کنم که آقای هاشمی نوعی کینه ورزی نسبت به مردم و نیز اسلامیت نظام پیدا کرده است که اینگونه اظهاراتی را مطرح می کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار