|
|
کدخبر: ۱۴۷۳۵۹

طبیب زاده در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران با اشاره به مطرح شدن اخباری در خصوص توقیف سایت جهان نیوز گفت: رویکرد دو گانه در برابر رسانه ها اوج دیکتاتوری متصدیان امور رسانه ای دولت است.

زهره طبیب زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به انتشار اخباری در خصوص احتمال توقیف سایت جهان نیوز اظهار داشت: بسیار متأسفم از اینکه آقای رئیس جمهور شعارهایی را در دوران انتخابات مطرح کردند و در عمل آن را نقض می کنند، نقد دولت گذشته در ارتباط با آزادی نیز از این شعارها بود که در حال حاضر شاهد روندی دیگر در این زمینه هستیم.
وی افزود: این رویکرد در حالی است که ما شاهد این هستیم که ایشان مطبوعاتی را که به ارزش های دینی تعدی می کنند و آنها را مورد هجمه قرار می دهند، مطبوعات خودی و همراه با دولت تلقی می کند، اما مطبوعاتی که همواره در مقابل تهدیدات نظام در طول سالیان گذشته به عنوان سنگر آگاهی بخشی به جامعه و به خصوص نسل جوان عمل کرده اند و از سر دلسوزی به نقد برخی از مسائل به شکل مستدل می پردازند مورد تنگ نظری مسئولان فرهنگی قرار می گیرند.
نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه اخباری در زمینه توقیف سایت هایی مانند جهان نیوز و ۹ دی مطرح می شود، گفت: اینها از جمله سایت ها و رسانه هایی بودند که همواره در شرایط سخت به عنوان حامی نظام همواره در سنگر دفاع از نظام به روشنگری سیاست های استکبار جهانی و ترفندهای دشمنان داخلی پرداخته اند و امروز این گونه مورد بی مهری و هجمه قرار می گیرند.
کمک ۴۰۰ میلیون تومانی دولت به یک نشریه هتاک
طبیب زاده ادامه داد: ما اعتقاد نداریم به سایت ها یارانه بپردازند، اما حداقل آن ها را مورد هجمه قرار ندهند. این درحالی است که دولت ۴۰۰ میلیون تومان یارانه به روزنامه هتاک و ضد مفاهیم دینی و ارزشهای اسلامی مانند آسمان می پردازد.
وی این رویکرد و روش دو گانه را نشان دهنده اوج دیکتاتوری کسانی دانست که متصدی توبیخ و تذکر به رسانه ها در دولت هستند و گفت: این هنر نیست که ما جوانان حامی انقلاب و نظام را از دولت دور کنیم و از هتاکان ارزشهای دینی حمایت کنیم. هنر این است که ما کسانی که همواره در مقابل توطئه دشمنان ایستاده اند و خود را سپر آگاهی بخشی به مردم کرده اند را مورد حمایت قرار دهیم.
نماینده مردم در مجلس یادآور شد: این نشریاتی که امروز به عنوان نشریات خودی ارزش ها را زیر سوال می برند مانند همان نشریات زردی هستند که امروز عوامل آن ها در بی بی سی خدمت می کنند و پای ثابت مصاحبه های رسانه های ضد انقلاب هستند، متأسفیم که دولت برخورد و رویکرد غیرعادلانه ای را با این نشریات اعمال می کند.
وی تأکید کرد: قطعا مجلس در مورد این اقدامات سکوت نخواهد کرد و اگر بخواهند این روزنامه ها و سایت های ارزشی را همچنان مورد هجمه قرار دهند، مجلس هم از ابزارهای خاص خودش استفاده خواهد کرد. ما به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم حامیان انقلاب مورد بغض و توبیخ قرار گیرند و مخالفان نظام از بودجه بیت المال استفاده کنند.
انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار