|
|
کدخبر: ۱۴۷۴۳۰

فضائلی در گفت وگو با فارس

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هاشمی اقدامات استانداران و دولت اصلاحات را زیر سوال برده است، گفت: استانداران و وزیر کشور دولت اصلاحات به اظهارات هاشمی پاسخ دهند تا ابهامات برطرف شود.

مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات اخیر هاشمی مبنی بر زیر سوال بردن مشروعیت انتخابات ۸۴ گفت: چنین اظهاراتی از هاشمی تازگی ندارد چرا که هاشمی در صدد است تا شکست خود در انتخابات ۸۴ را به نوعی توجیه کند.

وی ادامه داد: در سال ۸۴ به دلیل عملکرد مقطعی وی و تخریبی که از سوی جریان دوم خرداد صورت گرفت، موقعیت هاشمی در افکار عمومی با افت شدیدی روبه رو شد که تأثیرات آن را در انتخابات مجلس ششم و انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ شاهد بودیم.

فضائلی با اشاره به اظهارات وزیر کشور دولت اصلاحات در سال ۸۴ اظهار داشت: در آن زمان موسوی لاری در مصاحبه ای به صراحت اعلام کرد که انتخابات سال ۸۴ از جمله سالم ترین انتخابات بوده بنابراین فکر می کنم هاشمی هنوز نمی خواهد واقعیت را بپذیرد که وی در مقابل افکار عمومی شکست خورد و اینگونه اظهارات به نوعی توجیه و دلیلی برای تسلی دادن وی است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هاشمی اقدامات استانداران و دولت اصلاحات را زیر سوال برده است، تصریح کرد: بهتر است وزیر کشور و استاندارانی که از سوی هاشمی متحمل به بی کفایتی شدند یا بی کفایتی خود را بپذیرند یا اینکه به دفاع از خود بپردازند تا ابهامات هاشمی برطرف شود.

وی ادامه داد: اگر این اظهار نظرها را از هاشمی بپذیریم باید از خود بپرسیم که چگونه می توان اثبات کرد که در دوران سازندگی نیز تقلب صورت نگرفته است و چنین امکانی وجود نداشته است. بنابراین بهتر است هاشمی در نظریات خود تجدید نظر کند و واقعیات را بپذیرد.

فضائلی در پایان با بیان اینکه هاشمی با اینگونه اظهارات در صدد به دست آوردن موقعیت خود است خاطرنشان کرد: فکر می کنم هدف هاشمی از بیان چنین سخنانی آن است که خود را فراتر از جناح های دیگر می بیند و هرازچندگاهی در تلاش است تا با متهم کردن گروه و نهادی شخصیت فراجناحی خود را به اثبات برساند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار