|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۱۲

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر کشور دولت هشتم در گفت وگو با فارس:

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر کشور دولت هشتم گفت: با توجه به احترامی که برای آقای هاشمی قائلم اما در انتخابات سال ۸۴ تمام تلاش خود را انجام دادیم و افتخارمان این است که آقای احمدی نژاد از صندوق بیرون آمد.

محمود میرلوحی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر کشور دولت هشتم در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری فارسدرباره اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه در سال ۸۴ استاندارها کار را رها کردند، اظهار داشت: با توجه به احترامی که برای آقای هاشمی قائلم اما در انتخابات سال ۸۴ تمام تلاش خود را انجام دادیم و افتخارمان این است که آقای احمدی نژاد از صندوق بیرون آمد و این از افتخارات اصلاح طلبان است که انتخابات سالم برگزار شد و بی طرف بودیم.

وی تصریح کرد: اینکه استانداران دلسرد شدند برداشت آقای هاشمی است و ما از این طرف قضیه می گوییم که دوستان ما در چارچوب قانون تلاش خود را کردند و دلیل اینکه در آن انتخابات آقای احمدی نژاد پیروز شد به دلیل تعدد کاندیداهای اصلاح طلب بود.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال ۸۴ به آقای هاشمی جفا شد، گفت: اما نباید استانداران، زحمات وزارت کشور و سلامت کار وزارت کشور نادیده گرفته شود چرا که سعی کردیم بی طرف بمانیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار