|
|
کدخبر: ۱۴۷۵۹۶

پژمان فر در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس باشاره به شعار آزادی و اعتدال دولت یازدهم، تاکید کرد: بستن دهان مخالف با شعاری که دولت داده بود مغایرت دارد.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به توقیف هفته نامه ۹دی، گفت: فکر می کنم دولت و وزارت ارشاد باید براساس دیدگاه هایی که رئیس جمهور درجشنواره مطبوعات و وزیر ارشاد مطرح کردند رفتار کنند و در نحوه برخورد با رسانه ها سعه صدر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه منتقدین باید در چهارچوب قانون دیدگاه ها و نظرات خود را بیان کنند، اظهارداشت: نباید به منتقد بگوییم حرفی نزند و انتقادی نکند، ضمن اینکه توقیف هفته نامه ۹ دی در زمانی که مجلس تعطیل است و در آغاز تعطیلات ایام نوروز به سر می بریم انجام شد و این اقدام نشان می دهد سعه صدری از سوی مسئولان در مقابل شنیدن حرف از سوی طرف مقابل وجود ندارد.

به گفته پژمان فر، داس اعتدال ظاهرا این بار به ۹ دی رسیده درصورتی که روحانی و دولت شعارهایشان مبتنی بر آزادی قلم، بیان و انتقاد بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: امیدواریم موضوع مطبوعات و توقیف آن ها به سمت سیاسی شدن سوق پیدا نکند که باعثناامنی در جامعه شود ولی این برخورد اخیر با این هفته نامه هم نشان می دهد که گویا نباید حرفی برخلاف دیدگاه های طیف حاکم بردولت وجود داشته باشد.

پژمان فر خاطرنشان کرد: در قضیه روزنامه بهار دیدم که مسئولان ذی ربط واکنش نشان ندادند در حالی که انتظار می رفت نسبت به توهینی که صورت گرفته بود اعتراض کنند.

وی با اشاره به شعار آزادی و اعتدال دولت یازدهم، تاکیدکرد: بستن دهان مخالف با شعاری که دولت داده بود مغایرت دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار