|
|
کدخبر: ۱۴۷۹۲۹

آیت الله حجتی:

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: نام گذاری هوشمندانه سال توسط مقام معظم رهبری باید از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز کرمانشاه، آیت الله محمد حجتی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: نام گذاری هوشمندانه مقام معظم رهبری باید توسط مردم و مسئولان جدی گرفته شود.

خطیب موقت جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب بر دو مقوله اقتصاد و فرهنگ تاکید داشتند، ادامه داد: ارتقای سطح فرهنگ جامعه بی شک موجب رشد، ترقی و بالندگی خواهد شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه نام گذاری سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری همواره با توجه به مقوله اقتصاد بوده، گفت: معظم له همواره توطئه های دشمنان در زمینه اقتصادی علیه ملت ایران را شناسایی کرده اند.

وی صرفه جویی، درست مصرف کردن، پرهیز از تجملات و زیاده روی، برنامه ریزی برای اقتصاد خانواده و مصرف کالاهای داخلی را از جمله مهم ترین نکاتی بیان کرد که افراد جامعه باید بدان توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر خوداتکایی و تکیه بر توان داخلی برای ناکام ماندن دشمنان در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود، تصریح کرد: در سیره انبیای الهی و بزرگان همواره صرفه جویی و استفاده صحیح از نعمت های الهی وجود دارد.

حجتی در پایان ابراز داشت: حضرت زهرا(س) مسائلی را بیان فرمودند که محکم کننده بنیان دین اسلام بود و چهار فرزند تربیت کردند که الگوی بشریت قرار گرفته اند.

انتهای پیام / ۲۷۰۰ / غ۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار