|
|
کدخبر: ۱۴۸۲۱۳

وزیر کشور با توصیه بر اعمال دقیق قانون از سوی عوامل زحمتکش پلیس راه که به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازند، گفت: نظارت بر رعایت نظم و مقررات از سوی رانندگان تلاش برای حفظ حقوق شهروندی است و یک اقدام فرهنگی محسوب می شود.

به گزارشخبرگزاری فارسعبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز شنبه در جریان عبور از مسیر مشهد - قوچان - شیروان در استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی به صورت سرزده از برخی از پاسگاه های اصلی پلیس راه بازدید کرد.

وزیر کشور در این بازدیدها که فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی نیز حضور داشت ضمن گفت وگو با نیروهای پلیس راه در جریان مسائل و روند فعالیت های نیروهای خدوم پلیس راه قرار گرفت و از تلاش و کوشش نیروی انتظامی و پلیس راه به ویژه در ایام تقدیر و تشکر کرد.

وی در این دیدار با توصیه بر اعمال دقیق قانون از سوی عوامل زحمتکش پلیس راه که به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازند، گفت: نظارت شما بر رعایت نظم و مقررات از سوی رانندگان تلاش برای حفظ حقوق شهروندی است و یک اقدام فرهنگی محسوب می شود.

وزیر کشور اقدام پلیس راه را مجاهدت برای امنیت جامعه اسلامی توصیف کرد و از مردم نیز خواست ضمن همکاری کامل با نیروهای انتظامی و پلیس راه بهاری دلنشین و آرامی را برای خود و خانواده خود به ارمغان آورند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار