|
|
کدخبر: ۱۴۹۷۴۲

حجت الاسلام ابوترابی فرد:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دانش مبدل به دهها کلاهک هسته ای در دست رژیم صهیونیستی و غرب مبدل شده و استفاده ابزاری از علم می شود که به ضرر جوامع بشری است.

به گزارشخبرگزاری فارساز لنگرود، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد عصر امروز در مراسم یادواره شهید حسین املاکی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید املاکی از حضور علما و مسئولان و خانواده های معظم شهدا در این یادواره قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: انسان بر اساس فطرت انسانی خود صاحب قدرت است و برای رسیدن به قدرت تلاش می کند و بشر از قدرت برخوردار بوده به گونه ای که همه چیز می تواند در فرمان او باشد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسان در سایه قدرت به نقطه ای می رسد که لایق خلیفه خدا بودن را در جهان هستی دارد، افزود: حقیقت عزت در دست خداوند است.

وی با بیان اینکه بشر از این قابلیت برخوردار است که به قدرت دست یابد و انسان با آموزه های قرآن و حیات بخش دین به مرتبه ای بالاتر از قدرت دست می یابد، گفت: انسانی موفق است که بر اساس دین و دانش حرکت کند و تمام گام های انسان باید در مسیری باشد که دانش و علم فرا روی او قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه از نظر قرآن کسانی ارزش الهی دارند که علم و دانش دارد، تصریح کرد: با درخشش اسلام دانش بشری با علم و دین ظهور پیدا کرد و مسلمانان در سایه آموزه های دین به قله های بالای دانش دست یافته اند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دانش را اقتدار بشر خواند و یادآور شد: امروز کسانی که فناوری در اختیار دارند در سایه دانش است و برای دستیابی به قدرت باید به مقام بلند علم دست یافت و در آموزه های دین حقیقت ایمان تجلی پیدا می کند.

وی انسان متکی به علم و ایمان را شکرگزار خداوند دانست و اظهار کرد: نمی توان استفاده ابزاری از علم و دانش کرد.

ابوترابی فرد تصریح کرد: امروز کسانی از دانش برای ایجاد فاصله بین کشورها و جوامع بشری استفاده ابزاری می کنند که مشکل کشورهای دنیا است.

وی افزود: امروز دانش مبدل به دهها کلاهک هسته ای در دست رژیم صهیونیستی و غرب مبدل شده و استفاده ابزاری از علم می شود که به ضرر جوامع بشری است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: قرآن تاکید دارد که دانش باید در دست انسان های عاقل و امین قرار گیرد.

انتهای پیام / ۸۴۰۰۱ / ت۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار