|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۳۹

رحمانی در گفت وگو با فارس:

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر با اشاره به تداوم رای «آری» ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی، گفت: تلاش برای تحقق شعار سال می تواند رای دوباره مردم به نظام باشد.

محسن رحمانی مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و رای مردم به نظام است که این مسئله تا امروز یعنی در دهه چهارم انقلاب نیز تداوم داشته است.

وی حضور حماسه ساز مردم در انتخابات مختلف را نشانگر تداوم رای «آری» به نظام دانست و اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۳۰ انتخابات برگزار شده است که حضور حماسی مردم در هر یک از این انتخابات نشانگر رای دوباره به نظام است.

رحمانی افزود: حضور مردم در انتخابات نشانگر این مطلب است که مردم می خواهند انقلاب اسلامی تثبیت شده و حرکت رو به جلو داشته باشد.

مسئول بسیج دانشگاه خواجه نصیر ادامه داد: البته تلاش برای تحقق شعار سال نیز به نوعی رای دوباره به نظام است و تشکل های دانشجویی نیز در این رابطه نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به نقش تشکل های دانشجویی در تحقق شعار سال گفت: تشکل های دانشجویی باید بحثگفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده و از طریق گفتمان سازی، اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولید داخل را به یک فرهنگ تبدیل کنند.

رحمانی اضافه کرد: پیگیری و مطالبه برنامه ریزی های مسئولان برای تحقق شعار سال نیز برعهده تشکل های دانشجویی است که باید از مسئولان مطالبه کنند که آیا شعار سال محقق شده است یا خیر، و مسئولان برای تحقق شعار سال چگونه برنامه ریزی کرده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار