|
|
کدخبر: ۱۵۰۵۹۶

نقوی حسینی در گفت وگو با فارس:

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تبلیغات رژیم صهیونیستی از سامانه گنبد آهنین یک بولوف نظامی است گفت: رژیم صهونیستی برای اینکه بتواند مخالفین و دشمنان خود را سست کند از اینگونه اظهار نظرات می کند، اما نیروهای حزب الله نه تنها از این نوع موضع گیری ها هراسی ندارند بلکه توانسته اند این رژیم را نیز در هم بکوبند.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری فارسبا اشاره به تست ناموفق اخیر سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ادعاهای پوشالی رژیم اشغالگر قدس مبنی بر توان نظامی اش امروز برای منطقه اثبات شده است.

نقوی حسینی تصریح کرد: ما به لحاظ تجربی شاهد این موضوع بودیم که در جنگهای گذشته چگونه رژیم صهیونیستی از حزب الله لبنان شکست خورد و این ادعا که گند آهنین غیر قابل نفوذ است یک ادعای پوشالی و خیالی است.

وی تبلیغات رژیم صهیونیستی از این سامانه را یک بلوف نظامی خواند و گفت: رژیم صهیونیستی برای اینکه بتوانند مخالفین و دشمنان خود را سست کنند از اینگونه اظهار نظرات می کنند، اما نیروهای حزب الله نه تنها از این نوع موضع گیری ها هراسی ندارند بلکه توانسته اند این رژیم را در هم بکوبند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان با اشاره به آزمایش اخیر سامانه موشکی گنبد آهنین اظهار داشت: این آزمایش نشان داد که گنبد آهنین از آنچه که تصور می شد ضعیف تر است و هیچ توانی برای مقابله با موشک را ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار