|
|
کدخبر: ۱۵۰۶۴۶

ثابتی در گفت وگو با فارس:

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه پارلمان اروپا درخواست های آمریکا را تمکین می کند، گفت: پارلمان اروپا قبل از اینکه در مورد ایران صحبت کند، تکلیف زندان گوانتانامو را مشخص کند.

مجتبی ثابتی عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به تصویب پیش نویس قطعنامه ای در خصوص راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران گفت: این قطعنامه جنبه کاملاً سیاسی دارد و سناریویی است که پس از مسائل هسته ای و اتفاقات حوزه بیداری اسلامی پیش بینی می شد.

وی افزود: این مسئله مشخص بود که دشمنان بخواهند با مطرح کردن یکسری مسائل نخ نما اصل جریان های پیرامون جمهوری اسلامی را به حاشیه ببرند تا طعم شکستشان در بیداری اسلامی مشخص نشود.

ثابتی با تائید این مسئله که پارلمان اروپا با صدور چنین قطعنامه هایی به دنبال ایجاد مصونیت برای قاچاقچیان و کودتاچیان مخملی است، عنوان کرد: بین اتحادیه اروپا و کنگره آمریکا تفاوتی نیست زیرا اتحادیه اروپا درخواست های آمریکا را تمکین می کند.

عضو سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: تاریخ ۳۵ ساله جمهوری اسلامی نشان داده است که نه تنها قطعنامه ها بلکه جنگ ها نیز نتوانستند امیال دشمنان را بر نظام جمهوری اسلامی غلبه دهند و حالا قطعنامه پارلمان کذایی اروپا که حلقه به گوش کنگره آمریکاست نیز تأثیری در ملت ایران ندارد.

ثابتی اظهار داشت: آنها اگر به فکر حقوق بشر هستند، قبل از اینکه بخواهند در مورد ایران صحبت کنند، تکلیف زندان گوانتانامو را مشخص کنند، آنها ادعا می کنند که باید برای رفع مشکلات در سوریه کنفرانس هایی برگزار شود و از طرفی سلاح دشمنان سوریه را تأمین می کنند و قرارداد ۳میلیارد دلاری خرید سلاح برای مخالفان سوریه منعقد می کنند.

وی با بیان اینکه اتحادیه اروپا باید تکلیف خود را مشخص کند، گفت: تار و پود مردم ایران در قشرهای مختلف با دشمنی های دشمنان آشنا است و این قطعنامه اتفاق جدیدی نیست، بنابراین ما در سایه ولی فقیه و شهدا در پرتو تلاش دانشجویان و کارگران خودمان به خود اتکایی می رسیم و به این قطعنامه ها نیز می خندیم.

ثابتی اعتبار قطعنامه اروپا را برابر با یک کاغذ پاره عنوان کرد و گفت: در جریان فتنه ۸۸ نیز ده ها بیانیه برای آزادی فتنة گران صادر شد اما تجمعات انقلابی مردم افزایش یافت.

وی ادامه داد: اجماع ملی مردم ایران بر این است که تحریم ها و تهدیدها تبدیل به یک فرصت می شود و دشمنان را به صادق بودن در گفتار و عدم چندگانگی رفتاری دعوت می کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار