|
|
کدخبر: ۱۵۰۹۱۴

آیت الله طبسی در دیدار با وزیر امور خارجه:

خبرگزاری تسنیم: آیت الله واعظ طبسی در دیدار با وزیر امور خارجه در مشهد مقدس گفت: مذاکرات هسته ای را همانند گذشته با عزت پیش ببرید و از اینکه با دقت و حساب شده مذاکرات هسته ای را دنبال می کنید سپاسگزارم.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازمشهد مقدس، وزیر امور خارجه در آستانه دور سوم مذاکرات هسته ای با آیت الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.

در این دیدار که ظهر امروز در تالار اماکن متبرکه بارگاه منور رضوی برگزار شد، محمد جواد ظریف گزارشی از برنامه های تیم مذاکره کننده هسته ای و روند مذاکرات ارائه کرد.

آیت الله واعظ طبسی در این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک سال جدید، برای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: امیدوارم همه ما مشمول عنایات اهل بیت(ع) باشیم و با کمک آنها و نصرت الهی بتوانیم قدم های مفید و سودمندی برای کشور و اسلام برداریم.

وی خطاب به وزیر خارجه اظهار کرد: برای جنابعالی هم دعا می کنیم که امیدوارم توفیقات مضاعف داشته باشید و از اینکه کاملاً حساب شده و با دقت و تأمل کافی مذاکرات را دنبال می کنید، متشکرم.

در این دیدار، محمد جواد ظریف نیز با تشکر از آیت الله واعظ طبسی و اقدامات آستان قدس رضوی در زمینه های مختلف، ابراز کرد: قبل از این جلسه، بازدیدی از بیمارستان فوق تخصصی رضوی داشتم که برایم بسیار جالب توجه بود و اگر آن را نمی دیدم، یک خسارت بود.

وی افزود: بیمارستان رضوی بسیار پیشرفته و عظیم و آبروی کشور است و نظیر آن را حتی در آمریکا و اروپا ندیده ام.

ظریف خاطرنشان کرد: این وزارتخانه در بحثگردشگری سلامت و معرفی ظرفیت های بیمارستان رضوی از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

وزیر خارجه قبل از این دیدار‏، از بخش های مختلف بیمارستان رضوی که پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز پزشکی هسته ای خاورمیانه به شمار می رود، بازدید کرد.

وی همچنین از رواق جدید دارالمرحمه و مجموعه نمایشگاه های آستان قدس رضوی بازدید کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار