|
|
کدخبر: ۱۵۱۱۴۰

بیانیه مرکز هیئت های عاشورای فاطمی:

خبرگزاری تسنیم: مرکز هیئت های عاشورای فاطمی بیانیه ای مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش گروه سیاسیخبرگزاری تسنیم، مرکز هیئت های عاشورای فاطمی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) بیانیه ای صادر کرده است.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

امسال امت ایران اسلامی با دو فا طمیه روبروست. این تقارن از یکسو موجب می شود تا از برکات فاطمی بیشتر بهره مند شویم و از سوی دیگر می توانیم خود را در شعاع تعالیم آن حضرت قرار دهیم. یکی از مهم ترین تعالیم آن حضرت اطاعت از امامت و ولایت بوده است، از این رو ضمن تأکید بر اطاعت و اجرای فرامین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، توجه همگان را به نکات ذیل جلب می نماییم.

۱ -ما معتقدیم تحقق شعار حماسه سیاسی در سال ۱۳۹۲ به دلیل اعتقاد و ایمان راسخ ملت به اسلام، انقلاب و اطاعت از رهنمودهای حضرت آقا بوده که با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن صورت گرفت. این در حالیست که عدم توفیق در شعار حماسه اقتصادی بدلیل فریب خوردن برخی مسئولان به وعده و وعیدهای آمریکای دروغگو در رفع تحریم ها طی مذاکرات هسته ای بوده است.

اکنون که نگاه اقتصادی معطوف به بیرون شکست خورده و تنها به ۲/۴ میلیارد دلار آن هم به طور قسطی از ۱۳۰ میلیارد دلار بلوکه شده خود در غرب بیشتر دست نیافته ایم، باید همگان نگاه اقتصاد را، معطوف به ظرفیت های داخلی بنماییم. خصوصا اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی تصویب و از سوی حضرت آقا ابلاغ شده است.

بر همین اساس از مسئولین می خواهیم اجازه ندهند اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصاد ریاضتی شود، زیرا برخی فقط دنبال کاهش و یا حذف یارانه ها و یا افزایش مالیات ارزش افزوده از ۳ به ۸ درصد هستند. ما از سوی دیگر از مسئولین می خواهیم اجازه ندهند اقتصاد مقاومتی تبدیل به اقتصاد آزاد شود، زیرا برخی فقط به دنبال رشد اقتصادی و رشد تولید ناخالص ملی بدون توجه به عدالت اقتصادی و اجتماعی هستند. مسئولین بدانند ظرفیت های داخلی از جمله نیروی انسانی از عوامل اصلی عزم ملی اند و مسئولین را حداقل در افزایش تولید داخلی، کاهش مصرف گرایی، بالابردن بهره وری و مصرف تولیدات داخلی یاری می نمایند. البته مسئولین باید مقابله با فساد و اسراف زدایی را از خود شروع کنند.

۲ -اولویت فرهنگ به اقتصاد در این است که برای هریک از عوامل اقتصادی و حتی عناصر اجتماعی نیاز به باز تولید هنجارها وارزش های فرهنگی خاص آن را داریم که باید مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

۳ -ما از دستگاه های رسمی فرهنگی اطلاعاتی و امنیتی می خواهیم جلوی تخریب فرهنگی را بگیرند، زیرا رسانه های تبلیغی بیگانه و رسانه های همسو با آنان در داخل تلاش دارند به جای عزم راسخ ملی، تردید را در مردم ترویج کنند و به جای احساس عزت و اعتماد به نفس، احساس حقارت در مردم را تزریق نمایند و به جای ایمان راسخ، شبهه افکنی و بی اعتقادی را دامن زنند. به جای کار، تلاش و همت بلند، لذت جویی و شهوت رانی را گسترش دهند. از این رو دولت فکر نکند بر اساس شعار خصوصی سازی فرهنگ که در تبلیغات انتخاباتی سر داده است می تواند وظایف دفاعی و ایجابی خود را کنار بگذارد. مسئولین بدانند تخریب فرهنگی خط قرمز ماست.

۴ -ما از عملکرد شهید خلیلی ها در اجرای امر به معروف، نهی از منکر و دفاع از نوامیس مردم حمایت می کنیم و راه آنها را نصب العین خود قرار می دهیم و اجازه نخواهیم داد تحت عنوان آزادی، فساد و فحشا حاکم شود؛ از این رو به روشنفکران غربی تأکید داریم که آزادی در ایران مانند همه کشورها دارای ضابطه است و ما اجازه نمی دهیم تحت عناوینی مثل تساهل و تسامح و یا تحمل مخالف، دیدگاه های غربی را به جامعه تزریق نمایند. ما در غرب مشاهده کرده ایم که نسل کشی در بوسنی، ضرب و شتم و حتی کشتن یک زن محجبه و یا آتش زدن افراد غیر هموطن در نهایت سبوعیت انجام می شود.

مسئولین نیز بدانند آزادی در همه جای دنیا دارای خط قرمز است، چنانچه خط قرمز تردید در هلوکاست محاکمه و زندان است. بر همین اساس نباید اجازه دهند برخی با پول مردم و با سوء استفاده از هنر، نشریه و سینما بخواهند در باورها و ایمان مردم رخنه و خدشه وارد کنند. در غیر این صورت ما طبق بند میم وصیت نامه حضرت امام به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

۵ -ما معتقدیم مدیریت جهادی در اقتصاد و فرهنگ نیاز اصلی جامعه کنونی ماست، از این رو مدیران باید ولایت مدار، ساده زیست، مردمی، انقلابی و با روحیه ای استکبار ستیز باشند تا از یک طرف بتوانند عزم ملی یعنی همکاری مردم و مسئولین را سازماندهی کنند و از طرف دیگر هراسی از دشمن نداشته و مرزبندی صریح خود را با جبهه دشمن حفظ کنند. مسئولین بدانند ما دشمن را بطور دائم رصد خواهیم کرد.

ما معتقدیم اگر مدیریت جهادی در کشور حاکم بود، با هیئت پارلمانی اروپا که با گستاخی تمام با محکومان فتنه ملاقات کردند، برخورد می نمود و آنها را از کشور اخراج می کرد تا امروز شاهد قطعنامه وقیحانه اتحادیه اروپا در اتهام به جمهوری اسلامی ایران در نقض حقوق بشر و در خواست تأسیس دفتر نماینده جاسوسی پارلمان اروپا در تهران نمی بودیم.

۶ -ما بر اساس رهنمودهای حضرت آقا به امور خود جوش فرهنگی خود با تمام توان و قوا ادامه می دهیم و معتقدیم بسط اجتماعات عاشورای فاطمی در سراسر کشور که محمل بصیرت افزایی جامعه است، بر همین اساس رخ داده است. ماعلاوه بر تداوم اینگونه فعالیت ها مخالفت خود را با هرگونه سکولاریزه شدن تجمعات مذهبی و فعالیت های آموزشی و فرهنگی، ابراز می داریم.

همچنین این بیانیه در اجتماع هیئت فاطمی در میدان هفتم تیر توسط حسین الله کرم رئیس شورای هماهنگی نیروی حزب الله قرائت شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار