|
|
کدخبر: ۱۵۱۳۱۵

تکرار / ناصری در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه مدیران باید در مقطع حساسی که بحثاقتصاد مقاومتی و فرهنگ مطرح شده است، مدیریت جهادی داشته باشند، گفت: آحاد جامعه نباید بار را بر دوش دولت و مجلس بگذارند.

حجت الاسلام علی اکبر ناصری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۳ اظهار داشت: مقام معظم رهبری نکات مهمی در زمینه اقتصاد را در سال ۹۳ مطرح فرمودند. معاش در مکتب اقتصادی و بایسته های اقتصادی اسلام جایگاه ویژه ای دارد و فرهنگ نیز اساس کار بشر محسوب می شود و در مباحثاجتماعی، فرهنگی، معنوی، امنیتی و اقتصادی تأثیرگذار است یعنی باید فرهنگ تولید، توزیع، مصرف، پرهیز از اسراف و تبذیر، تعامل و همکاری و جمعی نگری را در کشور نهادینه کنیم و فضاسازی فرهنگی شود که این کار بردوش فضاسازان فرهنگی است.

وی ادامه داد: یعنی حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مدارس و خواص جامعه باید در جامعه فرهنگ سازی کرده و عزم ملی در این زمینه وجود داشته باشد به این معنی که هر کسی در هر جا که هست اگر درست عمل کند، همه چیز درست می شود و کسی نگوید که من را کنار بگذارید. آحاد جامعه باید خود را بی مسئولیت نبینند و بار را بر دوش دولت و مجلس نگذارند و به سهم خود درست عمل کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس افزود: مدیران نیز باید در این مقطع حساس که بحثاقتصاد مقاومتی و فرهنگ مطرح شده و توطئه های رو به تزاید جبهه استکبار وجود دارد، مدیریت جهادی داشته باشند و همه تلاش خود را به کار گیرند و شخصیت حقوقی آنها بر شخصیت حقیقی شان غلبه داشته باشد.

حجت الاسلام ناصری خاطرنشان کرد: به طور مثال مسئولان باید وسایل زندگی و خانوادگی شان تحت الشعاع باشد و با تعصب، شخصیت حقوقی و کاری خود را به نوعی وقف خدمت صادقانه به جامعه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار