|
|
کدخبر: ۱۵۲۱۳۳

سلطانی صبور در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم رزن در مجلس از قرائت حقوق بشری اتحادیه اروپا به عنوان قرائتی «شاغلامی» یاد کرد و گفت: حقوق بشر استانداردی که دارد معیار آن ارزش های بشری است نه منافع اتحادیه اروپا.

عطاءالله سلطانی صبور نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، صدور قطعنامه «راهبرد اتحادیه اروپا در قبال ایران» را بیانگر صحت پیش بینی رهبر کبیر انقلاب خواند و گفت: امام راحل بیان کرده بودند که اگر ما جهانخواران را به حال خود واگذاریم، آن ها ما را آسوده نخواهند گذاشت.

وی ظلم های فراوان اروپاییان در حق بشریت در طول تاریخ را یادآور شد و در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: غرب تصور کرد ما از روی ضعف، پای میز مذاکرات نشستیم، در حالی که ما بر سر ارزش های خود ایستاده ایم و مسامحه نمی کنیم.

سلطانی صبور توهم عده ای داخلی و خودفروخته در مورد امکان اعتماد به غرب و اروپا را یادآور شد و گفت: آن ها تصور می کنند ملت ایران خسته شده است.

وی با تأکید بر اینکه مجلس پاسخی دندان شکن به اتحادیه اروپا خواهد داد، افزود: اتحادیه اروپا ایران زا با کشورهای دیگر اشتباه گرفته است، اما باید بداند که اینجا مملکت شیرانی چون همت و باکری است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه نخواهیم داد اتحادیه اروپا نمایندگی در ایران تأسیس کند؛ چرا که سابقه سوئی در الجزایر، عراق و افغانستان دارند و باید پاسخ گوی جنایاتشان باشند.

وی به مطالبه گری جمهوری اسلامی ایران از اروپا اشاره و بیان کرد: اروپاییان باید پاسخ گوی پناه دادن به منافقین و شراکت در جنایت های صدام و ریختن خون شهدای ما باشند.

سلطانی صبور از قرائت حقوق بشری اتحادیه اروپا به عنوان قرائتی «شاغلامی» یاد کرد و گفت: آن ها پنجره را باز می کنند تا ببینند نسیم از کدام سمت می وزد، به همان ترتیب موضع می گیرند؛ حقوق بشر استانداردی که دارد معیار آن ارزش های بشری است نه منافع اتحادیه اروپا.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف به حال اتحادیه اروپا و کسانی که در داخل کشور به آن ها دل خوش کرده اند، اضافه کرد: اروپاییان حق چنین دخالت هایی در امور داخلی ایران ندارند، ضمن آنکه باید پاسخ گوی حمایت هایشان از منافقین و فتنه گران باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار