|
|
کدخبر: ۱۵۲۳۹۹

اطلاع رسانی عجیب و غریب مقامات دولتی درباره مرزبانان /

خبرگزاری تسنیم: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تا این لحظه از ناحیه هیچ مقام رسمی خبری مبنی بر تحویل مرزبانان واصل نشده است.

به گزارشخبرگزاری تسنیم،گروه استان ها، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در تازه ترینپست فیسبوکخود نوشت: سلام وتکریم بر همه مردمان کشور عزیزم ایران که مشتاقانه در صدد کسب اطلاع از سرنوشت مرزبانان غیور می باشند؛ لازم است به عرض برسانم که تا کنون مبنای همه آنچه که مطرح گردیده بیانیه های گروهک می باشد و تا این لحظه از ناحیه هیچ مقام رسمی خبری مبنی بر تحویل مرزبانان واصل نگردیده است.

لذا تصدیق می فرمائید آزادی ایشان در زمانی می تواند مورد تائید واقع گردد که در خاک جمهوری اسلامی و در آغوش گرم ایرانیان جای گیرند، با عنایت به مراتب فوق هرگونه انتساب خبری به اینجانب و یا استانداری کاملا تکذیب می گردد.

قابل ذکر است تلاش ها با جدیت در دست اقدام است، امیدواریم انشاالله به برکت دعای مؤمنین و خیرخواهان در کوتاه زمان منتج به نتیجه که همانا رهائی مرزبانان می باشد، گردد.

به گزارش تسنیم، این پست فیسبوکی اوسط هاشمی در حالی منتشر شده که صبح امروز وی در نشستی خبری اظهار کرده بود: اخبار بسیار خوشحال کننده ای در راه است؛ باید اعلام کنم که مرزبانان گروگان گرفته شده از دست تروریست ها خارج و در اختیار نیروهای مردمی که فعالیت دوسویه و همسویه و نیت خیرخواهانه دارند، قرار گرفته اند.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین گفته بود که در تلاش هستیم تا طریقی را برای تحویل این مرزبانان در یکی از نقاط مرزی به کشور مهیا سازیم و در عین حال تا زمانی که مرزبانان در جغرافیای کشور قرار نگیرند مسئولیت جانی آنها برعهده کشور پاکستان است.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار