|
|
کدخبر: ۱۵۲۴۲۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

معاون امنیتی وزارت کشور براینکه اگر خبر جدیدی در مورد مرزبانان باشد حتما اطلاع رسانی خواهد شد تاکید کرد. همچنین استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تحویل مرزبانان به نیروهای امنیتی صحت ندارد.

علی اوسط هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که رایزن فرهنگی ایران در پاکستان خبر تحویل مرزیانان به مقامات امنیتی ایران داده است آخرین خبر ها از وضعیت مرزبانان گروگان گرفته چیست؟ اظهارداشت: این خبر صحت ندارد.

وی در مورد این سوال که آبا ممکن است تا فردا مرزبانان وارد خاک کشورمان شوند؟ گفت: هر نتیجه ای متصور است و باید منتظر باشید.

وی همچنین خطاب به رسانه ها گفت: بگذارید مسائل امتینی روند عادی خود را طی کند و ما به هر نتیجه ای رسیدیم خبر صحیح را به اطلاع مردم خواهیم داد.

همچنین علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفنگو با خبرنگار مهر در واکنش به این شایعات گفت: اگر خبر جدیدی در مورد مرزبانان باشد حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مهر، تقی صادقی رایزن فرهنگی ایران در پاکستان با اعلام خبر آزادی ۴ مرزبانی ایرانی گفت: سربازان ربوده شده تحویل نیروهای امنیتی ایرانی شده اند و در حال حاضر نیز در خاک پاکستان هستند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفتگویی نیز در گفتگویی تاکید کرده است: ممکن است مرزبانان ما ظرف امشب تا فردا به خاک ایران برسند.

او افزود: باید شرایطی فراهم شود که این مرزبانان در شرایط امنی به وطن خودشان برسند و از آن جا که مسیر طولانی است، ممکن است ظرف امشب و یا فردا این اتفاق بیفتد و آن ها به خاک ایران برسند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار