|
|
کدخبر: ۱۵۲۸۰۱

جامعه اسلامی اصناف و بازار در بیانیه ای مطرح کرد

جامعه اسلامی اصناف و بازار با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا تاکید کرد: انفعال در سیاست خارجی دولت در برابرغرب موجب برخی گستاخی ها شده است که دولت باید همصدا با مردم و نخبگان نسبت به این گستاخی ها موضع شفاف و روشن اتخاذ کند.

به گزارش حوزه احزابخبرگزاری فارس، جامعه اسلامی اصناف و بازار با انتشار بیانیه ای ضمن محکوم کردن قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا تاکید کرد: انفعال در سیاست خارجی دولت در برابر غرب موجب برخی گستاخی ها شده است که دولت باید همصدا با مردم و نخبگان نسبت به این گستاخی ها موضع شفاف و روشن اتخاذ کند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مردم آگاه ایران

پارلمان اروپا پنجشنبه گذشته قطعنامه ای را به عنوان راهبرد اتحادیه اروپا درباره ایران به تصویب رساند که سراسر اهانت و متضمن نقض حقوق بشر بود.

پارلمان اروپا وقیحانه از مسئولان جمهوری اسلامی می خواهد که ممنوعیت همجنس بازی در ایران لغو و به همجنس بازان اجازه رابطه جنسی آزادانه بدهد. ملت ما نمیتواند این گستاخی را تحمل کند، گویی رهبران پارلمان اروپا به نمایندگی از قوم لوط با ملت ایران سخن می گویند. آنها باید بدانند تاریخ از نابودی این قوم حکایت تلخی دارد.

نباید اروپا دنباله رو قومی باشند که بدلیل ارتکاب این گناه عظیم از صفحه زمین محو شدند.

این بیانیه می افزاید: پارلمان اروپا با بی شرمی و در یک اقدام مداخله جویانه از دولت ایران می خواهد که سران فتنه را آزاد کند و نمایندگان پارلمان اروپا با هر مخالف و معاند و هر محکوم فتنه ای در ایران بتواند ملاقات و آنها را برای فتنه گری تشویق کنند.

در این بیانیه تا کید شده است: مگر ملت ایران می تواند تماشاچی چنین وقاحتی باشد و امنیت ملی کشور را نادیده بگیرد. طبیعی است با مشت محکم به دهان کسانی خواهد زد که می خواهند استقلال و امنیت کشور را نادیده بگیرند.

پارلمان اروپا انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری را دمکراتیک ندانسته و می گوید با استاندارد های ما نمی خواهند، مگر قرار است انتخابات در ایران با استاندارهای اروپایی برگزار شود. ما این موضع را اهانت به رئیس جمهور برگزیده ملت می دانیم و آنرا محکوم می کنیم.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار معتقد است انفعال سیاست خارجی دولت یازدهم در برابر غرب موجب این گستاخیها شده است. مواضع شرم آور پارلمان اروپا واکنش های گسترده ای را در میان علما، مراجع عالیقدر حوزه های علمیه و دانشگاه ها برانگیخته است. لازم است دولت همصدا با مردم و نخبگان نسبت به این گستاخی ها موضع شفاف و روشن اتخاذ کند.

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار از مواضع ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و ریاست قوه قضائیه و نمایندگان ملت در برابر قطعنامه پارلمان اروپا حمایت می کند و مراتب قدردانی خود را اعلام می دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار