|
|
کدخبر: ۱۵۲۹۴۶

سردار رزمجو خبر داد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در ایام راهیان نور دریایی خلیج فارس ما بیش از ۳ هزار زائر را به جزیره استراتژیک خارک ترابری کردیم.

به گزارشخبرگزاری فارسبه نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علی رزمجو فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه تقدیر از دست اندرکاران ترابری زائرین راهیان دریایی خلیج فارس، گفت: در ایام راهیان نور دریایی خلیج فارس ما بیش از ۳ هزار زائر را به جزیره استراتژیک خارک ترابری کردیم.

وی افزود: ما به حول و قوه الهی توانستیم با دو شناور این تعداد زائر که از ۱۱ استان کشور به این اردو آمده بودند را به جزیره خارک ترابری کنیم.

رزمجو تصریح کرد: راهیان نور یکی از برنامه های ارزشمند فرهنگی در سطح کشور است که ما اهمیت آن را از سفرهای مقام معظم رهبری به عنوان شخص اول نظام جمهوری اسلامی در مناطق عملیاتی جنوب به خوبی درک می کنیم.

وی یکی از موثرترین راههای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های آتی را برنامه فرهنگی راهیان نور خواند و افزود: سپاه در خلق این حماسه فرهنگی و انتقال تجربیات رزمندگان دفاع مقدس جلودار بود و نقش بسزایی دارد.

رزمجو با اشاره به نامگذاری شعار سال خاطرنشان کرد: سپاه با عزم ملی و مدیریت جهادی، ۳۵ سال است که دارد به نظام و ملت ایران اسلامی خدمت می کند و همه ساله با روحیه ایثار و از خودگذشتگی در ایامی که آحاد مردم درگیر سفرهای نوروزی و دید و بازدید بستگان هستند، اردوهای راهیان نور را با اشتیاق وصف ناپذیری برگزار می کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: انجام ماموریت راهیان نور با این حجم بالا نشان از روحیه جهادی داشته و ما پاسداران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در پایان به نقش کلیدی و حساس خانواده های پاسداران نیز اشاره کرد و افزود: اگر حمایت های بی دریغ این خانواده ها نبود شاید ماموریت های مجموعه سپاه با مشکل مواجه می شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار