|
|
کدخبر: ۱۵۳۲۵۰

جعفری در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصمیم مشترک اعضای این کمیسیون و وزیر آموزش و پرورش برای برگزاری جلسات مشترک تخصصی خبر داد.

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و محمود مهرمحمدی رئیس دانشگاه فرهنگیان در جلسه امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، دغدغه های دو طرف مطرح شد.

وی ادامه داد: در جلسه مقرر شد کمیته آموزش و پرورش، کمیسیون جلسات موضوعی و تخصصی در مباحثمختلف با دستور کارهای مشخص در زمینه های آموزشی، فرهنگی، متون درسی، اقتصاد مقاومتی و مسائل مربوط به آموزش برگزار کند تا وزیر و یا معاونان و همکاران وزیر توضیحات بیشتری در خصوص این زمینه ها ارائه کنند و آنها دغدغه های نمایندگان مجلس را در زمینه های اقتصاد، فرهنگ، رویکرد دینی و اقتصاد مقاومتی بهتر درک کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی داد و گفت که یک سری از بدهی ها را پرداخت کرده اند و گزارش کار ارائه کرد. نمایندگان مجلس نیز دغدغه هایی درباره مباحثمالی، نوسازی، حقوق و مزایای معلمان، سرانه مدارس و حقوق و پاداش بازنشستگان مطرح کردند که قرار شد پیگیری شود.

جعفری اضافه کرد: در ادامه جلسه نیز رئیس دانشگاه فرهنگیان توضیحاتی داد که در این زمینه نیز مقرر شد جلسات تخصصی تری درباره فرآیند اسلامی کردن این دانشگاه با توجه به اینکه خروجی های این دانشگاه به عنوان معلم به بدنه آموزش و پرورش تزریق می شوند و سرمنشا تربیت دانش آموزان آینده می شوند، برگزار شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار