|
|
کدخبر: ۱۵۳۵۹۶

وزیر کشور در گردهمایی استانداران:

رحمانی فضلی گفت: با کمک مردم، دولت و همه دلسوزان نظام و انقلاب در سال ۹۳ که مزین به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است شاهد برداشتن گام هایی بلند در جهت پیشرفت بین حوزه های مختلف خواهیم بود.

به گزارش گروه سیاسیخبرگزاری فارسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی وزیر کشور در گردهمایی استانداران و فرمانداران سراسر کشور که در محل وزارت کشور برگزار شد با اشاره به مشکلات اقتصادی داخلی و دست اندازی های خارجی که به دنبال ایجاد بی ثباتی در کشور ایجاد شده بود گفت: الحمد الله و به لطف تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور باشکوه مردم در انتخابات، شاهد گشایش ها و موفقیت های بسیار خوبی طی ماه های گذشته بودیم.

وزیر کشور، ثبات نسبی قیمت ها، کاهش تورم، وحدت و انسجام ملی، ایجاد امید بین مردم و موفقیت های اقتصادی و سیاسی در سطح بین المللی را از جمله موفقیت های کشور طی سال های گذشته برشمرد و اظهار داشت: انشاء الله با کمک مردم، دولت و همه دلسوزان نظام و انقلاب در سال ۹۳ که مزین به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است شاهد برداشتن گام هایی بلند در جهت پیشرفت بین حوزه های مختلف خواهیم بود.

رحمانی فضلی با اشاره به افق های روشن پیش روی مردم و دولت از آمادگی کامل مجموعه دولت و وزارت کشور برای پیشرفت همه جانبه کشور در سال ۹۳ خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار