|
|
کدخبر: ۱۵۴۲۸۴

لاریجانی در پاسخ به کوچک زاده:

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده تهران گفت: باید کاملا بررسی شود که چرا مرزبانان ما گروگان گرفته شده و دولت پاکستان باید حتما پاسخگو باشد و هر چه سریع تر باید زمینه آزادی پنجمین مرزبان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه) پارلمان در اخطاری با استناد به اصل ۵۳ قانون اساسی، اظهار داشت: از جان برکفان سپاه و غیورمردان ارتش نجیب جمهوری اسلامی ایران که در تامین امنیت مرزها جان خودشان را در کف گرفته اند و برای ملت ما امنیت را به ارمغان می آورند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: به عنوان نماینده ملت ایران درخواست جدی دارم که سپاه عزمی را که از ابتدا داشته و امروز هم دارد تا پایان به تعقیب بی وقفه تروریست های کافر حفظ کند، این آدم کشان جیش آلقتل اعلام کردند که به خاطر تبعیت از علمای اسلام گروگان ها را آزاد کردند ولی ما می گوییم که علمای اسلام اصلا دستور گروگانگیری نمی دهند که بعدا دستور آزادی آنان را بدهند.

وی تصریح کرد: ما می گوییم که علمای اسلام اصلا فرمان قتل یکی از ۵ مرزبان را نمی توانند بدهند که بعدا دستور آزای مابقی را صادر کنند. کسانی که ادعا می کنند به تبعیت از علمای اسلام جنایت کرده اند و بعد از جنایت شان منصرف شدند، دروغ می گویند و به هیچ دین و مذهبی پایبند نیستند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: سنی و شیعه از ابتدای پیروزی انقلاب در کنار هموطنان خود به فرمان رهبری و ولایت برای حفظ نظام و انقلاب کوشیده اند و از این پس نیز خواهند کوشید و تنها و تنها این آدم کشان زبان زور و سیلی را می فهمند، این شایعات و خزعبلاتی را هم که درست کرده اند که به فرمان این و آن گرگان ها را آزاد کرده اند، برای بهره برداری های بعدی سیاسی است، ما دست پاسداران عزیز و ارتشیان غیور را می بوسیم و تقاضا داریم تا روشن شدن وضعیت پنجمین گروگان، با قدرت به دهان آنان بزنند و هیچ عقب نشینی و مسالمتی هم با آنان در کار نباشد.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر کوچک زاده گفت: بنده هم به نظرم یک تلاش بسیار خوبی در کشور توسط بخش های امنیتی و وزارت اطلاعات برای آزادی گروگان ها انجام شد که از آنها تقدیر و تشکر می کنیم، هم وزارت اطلاعات و هم دیگر دستگاه های امنیتی در این زمینه تلاش کردند البته موضوع باید کاملا بررسی شود که چرا این اتفاق افتاد.

وی همچنین با بیان اینکه دولت پاکستان باید حتما پاسخگو باشد، گفت: در مورد نفر پنجم باید هر چه سریع تر زمینه های آزادی او را هم فراهم کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار