|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۱۰

احمدی در نطق میان دستور:

نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی دو ابزار تحقق اقتصاد و فرهنگ است و به کارگیری این چهار عبارت در کنار یکدیگر از نگاه عمیق و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب به جامعه امروز ایران حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، موسی احمدی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: رهبر معظم انقلاب سعی کرده اند با تداوم شعارهای سال های گذشته بر اهمیت اقتصاد صحه بگذارند که این شعار از چند منظر قابل بررسی است. اولین نکته تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد است که نشان می دهد حماسه اقتصادی مدنظر معظم له محقق نشده و انتظارات رهبر معظم انقلاب از دولت و دست اندرکاران اقتصادی کشور بسیار بیشتر از وضعیت موجود است.

وی با اشاره به بخش فرهنگ افزود: متاسفانه کشور ما در معقوله فرهنگ علی رغم برخورداری از پیشینه درخشان و بسیار روشن فرهنگی با مشکلاتی در این زمینه روبه رو است که دغدغه رهبری را در پی داشته است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: نکته دیگری که رهبر انقلاب در شعار امسال به آن اشاره داشته اند عزم ملی است انقلاب اسلامی ما زمانی به پیروزی رسید و در جهان قدرتمند شد که ملت ما در تمامی صحنه ها به تبعیت محض از رهبری در مقابل تهدید، تحریم و جنگ ظالمانه ایستادند قطعا اگر عزم و اراده ملی تحقق یابد تمامی امور به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

احمدی خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده اصلاح اقتصاد و فرهنگ کشور عزم ملی است زیرا که اگر عزم و اراده ملت در کار نباشد نتایج دلخواه حاصل نمی شود.

وی افزود: عزم ملی و مدیریت جهادی دو ابزار تحقق اقتصاد و فرهنگ است در نتیجه استفاده از ۴ عبارت اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی در کنار یکدیگر به نگاه عمیق و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب به جامعه امروز ایرانی است که اگر دولت و ملت در کنار یکدیگر با همدلی در راستای نیل به آن گام بردارند شاهد تحقق حماسه اقتصادی معظم له خواهیم بود که ایران را به قدرت بزرگ اقتصادی در جهان در سال های نه چندان دور مبدل خواهد کرد.

نماینده مردم دیر و کنگان در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار