|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۶۱

ابوترابی فرد:

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: شهید صیاد شیرازی هوشمندی بود که دین، بینش سیاسی و دانش را با هم گره زده بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز ۲۰ فروردین گفت: این روز را باید روز پیوند فرهنگ، دانش و فناوری نام نهاد.

وی افزود: روز فناوری هسته ای یکی از قله های بلند و رفیع علمی کشور، کار بزرگی که به دست اندیشمندانی شکل گرفت که دین و دانش و اخلاق و تعهد و بینش عمیق سیاسی را با هم گره زدند. شخصیت هایی که قبل از این که چهره علمی باشند یک انسان دین باور و متعهد نسبت به اسلام و انقلاب بودند از این رو دانش خود را در خدمت جامعه بشری و انقلاب اسلامی به کار گرفته و ایران اسلامی را به سکوی پرواز به قله های بلند فناوری در عرصه دانش هسته یا تبدیل نمودند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فردا روز شهادت شخصیتی است که او نیز دانش، دین باوری و بینش عمیق سیاسی را با هم گره زد، شهید صیاد شیرازی یک فرمانده هوشمند، عالم، پرتوان و باتجربه بود که در عرصه رزم دین او را قبل از دانش مشاهده می کردیم.

وی ادامه داد: ایثار، روح شجاعت و دفاع از انقلاب با همه شخصیت او عجیب شده بود.

ابوترابی فرد همچنین با ا اشاره به سالروز رحلت یحیی زاده گفت: او نیز برای همه همکاران نماد دینداری، اخلاق و خدمت به همه ملت ایران بود، سید جلیلی با اخلاق و با دانش و روحانیت برآمده از آموزه های دینی و اسلامی در خمت ملت عزیز و بزرگوار ایران به ویژه مردم تفت و میبد بود؛ برای شهدای عالی قدر علو درجات و برای این خدمتگزار مردم از خدای متعال رحمت واسعه را آرزو داریم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار