|
|
کدخبر: ۱۵۵۱۷۱

سجادی در گفت و گو با فارس:

سخنگوی جبهه پیروان از برگزاری نشست خبری این جبهه در هفته آینده خبر داد و گفت: عضویت سه تشکل جدید در جبهه پیروان پذیرفته و تعداد احزاب به ۱۷ حزب افزایش یافت.

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه شب گذشته این جبهه اظهار داشت: ما در جلسه هیئت رئیسه بحثهایی در ارتباط با انسجام نیروهای اصولگرا در صحنه سیاسی مطرح کردیم و علاقه داریم در راستای اتحاد با سایر اصولگرایان در کارهای کشور همچون انتخابات و مسائل سیاسی همکاری کنیم.

سجادی ادامه داد: یکی دیگر از بحثها مربوط به اقتصاد مقاومتی بود که کمیته «اقتصاد مقاومتی» جبهه پیروان فعالیت خود را به صورت مستمر ادامه می دهد و نمایندگان تشکل ها در این زمینه بحثمی کنند.

سخنگوی جبهه پیروان از درخواست سه تشکل اصولگرا برای عضویت در جبهه پیروان خبر داد و گفت: عضویت سه تشکل فاطمیون، جمعیت اسلامی فرهنگیان و جامعه اسلامی جوانان در جبهه پیروان پذیرفته و احزاب عضو به ۱۷ حزب افزایش یافت.

وی همچنین از برگزاری نشست خبری سخنگوی جبهه پیروان خبر داد و گفت: این نشست خبری به منظور تبیین آخرین وضعیت جبهه در محل جامعه مهندسین و هفته برگزار می شود.

سجادی در پایان با اشاره به برنامه دیدارهای جبهه پیروان با گروه های اصولگرا و جامعتین یادآور شد: ما جدول زمان بندی برای دیدارها تدوین خواهیم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار