|
|
کدخبر: ۱۵۵۳۲۳

طلا:

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دروغگویی در ذات دولتمردان آمریکاست و تاریخ به ما می گوید که دیوار آمریکایی ها جای مناسبی برای نوشتن یادگاری نیست.

حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارسبا اشاره به سالگرد جشن هسته ای ایران و تبریک این روز به مردم، رهبر معظم انقلاب و خانواده شهدای گرانقدر هسته ای اظهار داشت: تلاشگران در این راه با عزم خود نشان دادند که هیچ قدرت مادی جهان نمی تواند در مقابل اراده یک ملت بایستد.

وی افزود: دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای به ما آموخت که وقتی در میان یک ملت، عزم ملی و مدیریت جهادی وجود داشته باشد، نه تحریم مؤثر است و نه تهدید و ترور، از این رو می تواند تمام قله های عزت و پیشرفت را فتح کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می کردند می توانند این اراده را در هم بشکنند، آنها حتی ٨٥٠ هزار بیماری را که به این فناوری در حوزه پزشکی نیاز داشتند را به وسیله تحریم سوخت ۲۰ درصد مورد نیاز رآکتور تهران برای تولید رادیو داروها، به گروگان گرفتند، اما توانستیم با اتکا به دانشمندان جوان داخلی به همان فناوری ها دست پیدا کنیم.

دستگاه دیپلماسی قدرتمندانه از همه تلاش و فداکاری ها دفاع کند

وی تصریح کرد: آمریکا یی ها نشان داده اند که ماهیتشان دروغگویی است، چه قبل از مذاکرات که با ژست حقوق بشری، ٨٥٠ هزار بیمار ما را به گروگان گرفته بودند و چه امروز که در میز مذاکرات حرفشان با عملشان یکی نیست.

طلا ادامه داد: قبل از مذاکرات اخیر ایران با ۱ + ۵، اتحادیه اروپا علیه ما قطعنامه صادر کرد و در حین مذاکرات نیز وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا ما را تهدید به تحریم های بیشتر می کند، به نظر نمی رسد این مواضع برای مصرف داخلی مطرح شده باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد: دروغگویی در ذات دولتمردان آمریکاست و تاریخ به ما می گوید که دیوار آمریکایی ها جای مناسبی برای نوشتن یادگاری نیست.

طلا اضافه کرد: نتیجه صداقت ما در مذاکرات، راه ندادن سفیر ایران در سازمان ملل و خطاب کردن نماینده ایران با عنوان تروریست خشن بوده است و نتیجه حسن برخورد ما حتی سبب زیر سوال بردن صحت انتخابات اخیر در جمهوری اسلامی توسط غربی ها شده است، وقتی نتیجه زورگویی را قاطعانه ندهیم، دشمن جسورتر می شود.

وی بیان داشت: نباید اجازه داد کسانی که خود تهدیدی برای جامعه بشری محسوب می شوند، به خود جرأت بدهند که با عنوان نگرانی از وضع حقوق بشر، در مسائل داخلی ایران دخالت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار