|
|
کدخبر: ۱۵۶۰۲۵

تکرار / پژمان فر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برخورد با منتقدین باعت کاهش اعتماد مردم از دولت می شود، گفت: از طرفی می گوید از انتقاد استقبال می کنیم و از طرف دیگر از منتقدین شکایت می کند.

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکایت دولت یازدهم از منتقدان توافقنامه ژنو، گفت: دولت فعلی باید نسبت به گفت وگوها و مطالبی که در جامعه مطرح می شود سعه صدر بیشتری داشته باشد و نباید تا وقتی حرف مخالف را شنید با او برخورد کند به نظرم اینگونه اقدامات باعثسلب اعتماد مردم خواهد شد چرا که مردم ما بیدار و هوشیار هستند و از نمایندگان خود انتظار دارند حقوق و سرمایه های آن ها را حفظ و پاسدرای کند.

وی، موضوع هسته ای را یکی از سرمایه های اصلی کشور عنوان کرد و افزود: ما برای این سرمایه هزینه هایی بالایی پرداخت کرده ایم بنابراین نمایندگان مجلس باید نسبت به این مسئله حساس باشند و نگرانی های خود را در فضای کنونی مطرح کنند و در عین حال دولت هم نباید صدای آنها را ساکت کند و یا با شاکیت در جهت تخریب شخصیتشان حرکت و از تعابیر تندی استفاده کند این اقدام فقط باعثسلب اعتماد مردم می شود.

نماینده مردم مشهد تاکیدکرد: مردم به افراد رای ندادند تا در منصب بنشیند و اجازه حرف زدن به دیگران را ندهند به همین جهت ما حتما پیرامون این موضوع در مجلس تذکر خواهیم داد و آن را پیگیری می کنیم.

پژمان فر با بیان اینکه مجلس تا کنون ملاحظه دولت را کرده است، اظهارداشت: به اندازه کافی نمایندگان مجلس در قبال خطاء وزرا و معاونان آن ها سکوت کرده اند و مجلس بیش از حد سعه صدر نشان داده در حالی که این سعه صدر از سوی دولت نشان داده نشد و اگر همین رویه ادامه یابد مردم ما را مورد اتهام قرار می دهند که چرا در قبال این اقدامات سکوت می کنیم!

وی انتقاد را حق مردم و نمایندگان مجلس دانست و با اشاره به اینکه نماینده آزاد است تا نظرات و دیدگاه های خودر ا پیرامون مسائل داخلی و خارجی بیان کند و نتیجه برسی هایش را به اطلاع مردم برساند، تاکید کرد: برخورد تند با منتقدین باعت کاهش اعتماد مردم می شود و به دولت مردان توصیه می کنم اگر می خواهند رضایت مردمی را داشته باشند دست از رویه غلط خود(شکایت از منتقدان) بردارد و اجازه دهد افراد مسائل را پیگیری و از آن ها مطلع شوند و به گوش مردم برسانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به رویکرد دولت مبنی بر توجه به نظرات منتقدان، اظهارداشت: دولت باید در مرحله اول تکلیف خود را با نقد و منتقدین مشخص کند و از دوگانگی گفتار و رفتار دست بردارد، از طرفی می گوید از انتقاد استقبال می کنیم و از طرف دیگر از منتقدین شکایت می کند. اگر واقعا به دنبال انتقاد است اجازه دهد مسائل به نقد کشیده شود و این دوگانی برازنده دولت نیست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار