|
|
کدخبر: ۱۵۶۲۹۲

سجادی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه پیروان از برگزاری اولین نشست این جبهه در سال جدید خبر داد و گفت که در این نشست افزایش تشکل های عضو جبهه پیروان مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، از برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی جبهه متبوعش در سال ۹۳ خبر داد و گفت: این جلسه با حضور اکثریت احزاب عضو برگزار و موضوع بحثاضافه شدن چند تشکل جدید مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه پیرامون تقویت داخلی جبهه پیروان و مذاکره با تشکل های عضو جبهه بحثو بررسی شد. ضمن اینکه مقرر شد تشکل هایی که نمایندگان خود را به کمیته اقتصاد مقاومتی معرفی نکردند هر چه زودتر این اعضا را معرفی کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه در خصوص قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران اظهار داشت: هم بنده و هم مهندس باهنر این قطعنامه را مطالعه کردیم و معتقدیم نباید اتحادیه اروپا را جدی گرفت.

سجادی با بیان اینکه اعضای اتحادیه اروپا با آرای پایین انتخاب شدند، افزود: آنها با ۴۳ درصد انتخاب شدند و با این حال رای ۷۲ درصدی مردم در انتخابات سال ۹۲ را زیر سوال بردند.

وی با اشاره به اینکه ادیان الهی در ایران آزاد هستند و نمایندگان خود را در مجلس انتخاب می کنند، افزود: اتحادیه اروپا فقط می خواهد از فرقه ضاله بهائیت حمایت کند و با صدور قطعنامه ای دخالت آشکار خود را در امور داخلی ایران نشان داد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام رهبری در پایان قطعنامه اتحادیه اروپا را بی اثر خواند و گفت: در نشست خبری خود که سه شنبه هفته جاری برگزار می شود مواضع جبهه پیروان پیرامون این قطعنامه به صورت مشروح اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار