|
|
کدخبر: ۱۵۶۴۰۹

بیانی در گفت وگو با فارس اعلام کرد

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه مجلس، دولت و قوه قضائیه در تصویب و اجرای قانون امربه معروف و نهی از منکر کوتاهی کرده اند، گفت: با توجه به ظلم هایی که تا به حال به امر به معروف و ناهی از منکر کنندگان شده است، مجلس، دولت و قوه قضائیه در این رابطه کوتاهی کرد ه اند.

علی بیانی دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، گفت: مسئله امر به معروف و ناهی از منکر فقط یک مسئله فرهنگی نیست بلکه یک مسئله اجتماعی نیز هست.

بیانی ادامه داد: باید در جامعه برای این بحثفرهنگ سازی اجتماعی شود و این موضوع به عنوان یک مسئله اجتماعی نهادینه شود.

وی ضمن ابراز نگرانی در رابطه با نبودن قانونی جامع در بحثامر به معروف و ناهی از منکر اضافه کرد: نبودن قانون در این رابطه و در مورد اتفاقاتی که بعد و پیرامون امر به معروف و ناهی از منکر رخ می دهد، باعثضربه زدن به این بحثمی شود.

دبیر تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با اشاره به شهادت شهید خلیلی تاکید کرد: شاید اگر قوانین جامعی در رابطه با این بحثوجود داشت شاهد شهادت علی خلیلی نبودیم.

وی در ادامه تصیریح کرد: با وجود ظلم هایی که تا به حال به امر به معروف و ناهی از منکر کنندگان شده است می توان فهمید مجلس، دولت و قوه قضائیه در این رابطه کوتاهی کرد ه اند و باید روی این بحثکار کنند.

بیانی اظهار داشت: متولیان فرهنگی، رسانه ها و صداوسیما نیز در این رابطه باید فعالیت کنند و در بعد فرهنگی این موضوع تلاش کنند.

وی در خاتمه افزود: امیدواریم با برنامه ریزی هایی که بعد از این می شود دیگر شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار