|
|
کدخبر: ۱۵۶۹۰۶

ابوترابی در نطق پیش از دستور:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای خود در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در پرتو مجاهدت های ایثارگران به دست آورده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: انقلاب اسلامی تمامی دستاوردهای ارزشمند خود را در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در پرتو مجاهدت شهدای عالیقدر، جانبازان سرافراز و آزادگان صبور و ایثارگران افتخارآفرین به دست آورده است و اگر ایران اسلامی را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت و ایستادگی و مقاومت می شناسند در پرتو انوار پرفروغ و درخشان این ستاره های آسمان ایران است.

وی ادامه داد: این شخصیت های برجسته تاریخ امروز ایران تمام هستی و هویت خود را در آغوش لبریز از عشق و محبت، ایثار و ایمان مادران بزرگوار خود به دست آوردند. ایثارگران سرافراز و عزت آفرین ایران اسلامی ثمره حیات ملکوتی مادران خویش هستند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید یاد، نام، مقام و منزلت مادران فرزانه شهدای عالیقدر و ایثارگران سرافراز، جانبازان پرافتخار و آزادگان صبور را گرامی داشت و در برابر عزمت روح آنان تواضع کرد.

ابوترابی خاطرنشان کرد: در کنار مادران که ستارگان پرفروغ آسمان ایران هستند شاهد درخشش ستارگان دیگری با نام مقدس همسران شهدا هستیم آنان که مسئولیت سنگین همسران شهید خود را بر دوش گرفتند و نه تنها به عنوان مادر بلکه به عنوان مادری که رسالت پدر را به عهده دارد در تربیت فرزندان صالح خود همت گماشتند و به پاسداری از ارزشها اهداف و خون مقدس شهدا اقدام کردند و در این راه گام های بلندی برداشتند.

وی افزود: هنر مادران شهدا تربیت فرزندانی است که مسئولیت خطیر خود را شناختند و با الهام از آموزه های دینی در سخت ترین مسئولیت به انجام شایسته رسالت خود همت گماشتند و با شناخت نظام، رهبری صالح و تبعیت از ولی فقیه، وحدت و انسجام ملی و اسلامی و اقتدار برآمده از این استحکام را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار