|
|
کدخبر: ۱۵۷۱۸۱

فولادگر در اخطار قانون اساسی:

نماینده مردم اصفهان گفت: نمایندگان با برخی اقدامات وحدت و انسجام ملی را در مجلس مخدوش نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در اخطار قانون اساسی با تاکید بر اصول قانون اساسی نسبت به وحدت ملی و تاکید بر برادری اسلامی گفت: حفر شدن تونل در مسیر بهشت آباد اصفهان و انتقال آب به زاینده رود جزو مسایل ملی است و بر عهده دولت می باشد که باید در آن سطح مورد تصویب و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس باید نظرات خود را در قالب آیین نامه یا در قالب تذکرات شفاهی و کتبی و یا تحقیق و تفحص، استیضاح و نطق های میان دستور و پیش از دستور عنوان کنند.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اقدام امروز تعدادی از نمایندگان مبنی بر در دست گرفتن یک پلاکارد درباره مطالبه خود نسبت به انتقال آب از طریق تونل به زاینده رود در صحن مجلس گفت: این اقدام بدعت خوبی نیست، این تفرقه بین نمایندگان ایجاد کرده و همبستگی ملی را از بین می برد.

وی گفت: ما همه برادریم و باید با هم همبستگی ملی داشته باشیم، این که در جریان نطق یک نماینده نمایندگان دیگر پلاکارد بلند کنند درست نیست.

فولادگر خاطرنشان کرد: نمایندگان کاری نکنند که همبستگی ملی در مجلس مخدوش شود.

به گزارش مهر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به این اخطار گفت: این مساله باید در سطح ملی برطرف شود، احتیاجی به این گونه مباحثو اقدامات نیست.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار