|
|
کدخبر: ۱۵۷۲۱۳

موسوی در گفت وگو با فارس:

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: استراتژی غیر از تهاجم را در مقابل جریان استکبار نمی پذیریم.

سیدسجاد موسوی دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری در جمع مدیران، متخصصان و کارشناسان سازمان انرژی اتمی گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری نکته ای که به ذهن می رسد این است که رهنمودهای ایشان مانند نورافکنی است برای تیم مذاکره کننده کشورمان، که می توانند با استفاده از آن مسیر پیش رو را ادامه دهند.

موسوی خاطر نشان کرد: مذاکره کنندگان باید با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و پشتوانه قدرتمند مردمی مذاکرات را با قدرت هر چه بیشتر ادامه دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم پیام رهبر معظم انقلاب را موشکافانه دریافت کرده اند، افزود: ما با دقت و هوشمندانه ادامه مذاکرات را رصد می کنیم و برای ادامه کار به تیم مذاکره کننده کمک خواهیم کرد و آنها نیز می بایست روی کمک جریان دانشجویی حساب کنند.

موسوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب روی دو نکته بسیار حساس هستند که یکی بحثحفظ استقلال ملت و دیگری عزت و اعتماد به نفس ملی است که به نوعی این دو منطقه ممنوعه مذاکرات هسته ای برای ما به حساب می آید.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تکمیل سخنان خود اضافه کرد: تیم مذاکره کننده هر وقت احساس کرد به عزت به نفس و اعتماد به نفس ملی خدشه وارد می شود باید بداند که آنجا خط قرمز ما است.

وی با بیان اینکه ایستادگی مسئله مهم دیگری است که رهبری به آن اشاره کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود تأکید کرده اند که تیم مذاکره کننده به هیچ وجه نباید کوتاه بیاید و به نوعی باید در مقابل با استکبار، استقامت و ایستادگی کند.

موسوی تصریح کرد: نباید رفقای خود را کنار زد و تنها رقبای خود را دید، مذاکره کنندگان باید رفقای خود را بشناسند و در مقابل دشمنان استکبار یک ترکیب تهاجمی داشته باشند و ما استراتژی غیر از تهاجم را در مقابل جریان استکبار نمی پذیریم.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: بیانات مقام معظم رهبری در جمع مدیران سازمان انرژی هسته ایی فصل الخطاب بود و اینکه فرمودند حرکت علمی هسته ای نباید مطلقا متوقف یا کند شود به نوعی حجت را به مردم و مسئولین تمام کرد.

موسوی خاطر نشان کرد: اگر در رابطه با بیاناتی که مقام معظم رهبری داشتند فرد یا مسئولی بخواهد کوتاهی کند مطمئن باشد با پاسخ مردم روبرو می شود.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از موضوعات این بحثاین است که مذاکره کنندگان باید ابتکار عمل را از طرف مقابل بگیرند و زمین بازی را باید به نفع خود تغییر دهند.

موسوی در ادامه افزود: کسی که باید در این مذاکرات برای طرف مقابل شرط و شروط بگذارد ایران است و آنها نباید برای ما شرط بگذارند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه اظهار داشت: مذاکره کنندگان باید آگاه سازی کنند تا دنیا متوجه شود که چه کسی حرف منطقی می گوید و چه کسی حرف زور می زند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار